اخبار داغ

فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد؛

افزایش 72 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 99/ معاندان و ضدانقلاب در رصد کامل اطلاعاتی قرار دارند

افزایش 72 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 99/ معاندان و ضدانقلاب در رصد کامل اطلاعاتی قرار دارند
سردار گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با ارتقای میزان رصد و پایش نوار مرزی توانسته‌ایم معاندان و ضدانقلاب را در تمام نقاط مرزی زیر نظر داشته باشیم و رصد کامل اطلاعاتی بر اقدامات آن‌ها داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز در حاشیه بازدید از کشفیات هنگ مرزی ارومیه و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با تلاش مرزبانان از ابتدای سال‌جاری تاکنون میزان کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور به بیش از 56 تن رسیده که این میزان 72 درصد رشد نسبت به سال گذشته دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی افزود: این اقدامات نتیجه اشراف کامل اطلاعاتی و نیز حضور دائمی و مقتدرانه مرزبانان در نقاط صفر مرزی و حساس کشور است.

,

فرمانده مرزبانی ناجا، با اشاره به اینکه امنیت پایدار در نقاط مرزی به ویژه در منطقه شمالغرب محقق شده، عنوان کرد: در استان‌های مرزی شمالغرب مشکل خاصی وجود ندارد و خوشبختانه در سایه تعامل میان مرزنشینان و مرزبانان شاهد امنیتی پایدار و مردم‌پایه هستیم.

,

وی همچنین در خصوص وضعیت مرزهای آذربایجان‌غربی، گفت: اشراف اطلاعاتی در این استان با توجه به حساسیت‌های موجود در سطح بالایی قرار دارد و امروز شاهد هستیم که نه تنها در زمینه مبارزه با قاچاق و امورات عمومی در مرزها اقدامات قابل توجه انجام شده، بلکه در زمینه رصد معاندان و ضدانقلاب نیز پیشرفت‌ها و اقدامات خوب و مناسبی داشته‌اند.

,

سردار گودرزی با تاکید بر حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در مرزهای جمهوری اسلامی ایران، ابراز داشت: هرگونه تحرک ضدانقلاب و معاندان در آن سوی مرزها تحت کنترل نیروهای مرزبانی و سایر نیروهای مسلح قرار دارد و در این زمینه مطمئن باشند که هر جسارت و اقدامی علیه امنیت ملی ما با برخورد محکم و غیرقابل جبران مواجه خواهد شد.

,

وی ادامه داد: امروز پایش نوار مرزی با استفاده از سیستم‌های پیشرفته و پهپادی انجام می‌شود و به همین دلیل سطح دسترسی و نیز رصد مرزبانی در سال‌های اخیر با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده است.

,

فرماده مرزبانی ناجا، در خصوص موضوع قاچاق دام در نقاط مختلف مرزی نیز گفت: این امر به دلیل افزایش قیمت گوشت در کشورهای همسایه اتفاق افتاده، البته در این خصوص نیز اقدامات خوبی انجام شده و شاهد کشفیات و نیز برخورد با قاچاقچیان حوزه دام هستیم.

,

 وی در پایان سخنان خود، اولویت مرزبانی را برخورد با قاچاق سلاح و مهمات برشمرد و خاطرنشان کرد: رایزنی‌هایی با کشورهای همسایه انجام شده تا در زمینه قاچاق سلاح و مهمات برخوردهای 2طرفه انجام شود تا شاهد رشد مقابله با این پدیده شوم نیز باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه