اخبار داغ

در راستای کمک‌های مومنانه صورت گرفت؛

توزیع 313 بسته تحصیلی در مناطق کم‌برخوردار بیرجند توسط پدافند هوایی شرق کشور+عکس

توزیع 313 بسته تحصیلی در مناطق کم‌برخوردار بیرجند توسط پدافند هوایی شرق کشور+عکس
در راستای کمک‌های مومنانه و طرح ایران همدل تعداد 313 بسته کمک لوازم‌التحریر و 650 پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار شهرستان بیرجند توسط قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، امیر سرتیپ‌دوم ارسلان پرویز فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور صبح امروز در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه ارتش گفت: منطقه پدافند هوایی شرق کشور یکی از وسیع‌ترین مناطق پدافند هوایی کشور است که علاوه بر استان خراسان جنوبی، بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی،‌ کرمان و سیستان و بلوچستان را نیز رصد می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به حضور نیروهای پدافند هوایی در کنار آحاد مردم در روزهای سخت شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: این همدلی در قالب توزیع کمک‌های مومنانه، اعزام تیم‌های مختلف برای ضدعفونی معابر، سطوح،‌ مساجد و ... نمود بیشتری پیدا کرد.

,

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شرق کشور افزود: در ادامه این اقدامات و همزمان با هفته پدافند هوایی، ۳۱۳ بسته کمک معیشتی و لوازم‌التحریر به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توزیع شد.

,

امیر پرویز به کمک‌رسانی نیروهای پدافند هوایی به سیل‌زدگان روستاهای بخش مرکزی بیرجند «حسن‌آباد، ‌بهدان، خراشاد و اکبرآباد» در هفته گذشته به منظور لای‌روبی و ... اشاره کرد و گفت: هر زمان که مردم نیاز به کمک و حضور نیروهای پدافند هوایی در کنار خود داشته باشند، بدون شک در کنار‌ آن‌ها و برای خدمت‌رسانی به آن‌ها حاضر خواهیم شد.

,

در این جلسه سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز از خدمات و فعالیت‌های پدافند هوایی شرق کشور قدردانی کرد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و طرح ایران همدل نیروی مسلح مستقر در استان خراسان جنوبی اقداماتی در این طرح داشته‌اند و نهایت همکاری با کمیته امداد استان صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه