اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد خبر داد؛

توزیع 2 هزار کیلو گوشت نذری به مناسبت ایام محرم در خلیل آباد

توزیع 2 هزار کیلو گوشت نذری به مناسبت ایام محرم در خلیل آباد
شبان گفت: ۱۲۳ راس دام نذری و استحصال ۲ هزار کیلوگرم گوشت گوسفندی و گاوی به همت دامداران خلیل آباد همزمان با ایام محرم بین عزاداران توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود شبان، مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح‌توس اظهار داشت: دامداران خلیل آبادی 120 راس  از  دام های خود ر ا نذر عزارداران حسینی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس ,

وی با بیان اینکه مردم روستاهای بخش مرکزی و ششطراز  همه ساله به صورت مجزا پذیرای عزاداران حسینی با طبخ غذای گرم بودند، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا سبک پذیرایی و نذورات خود را تغییر دادند.

,

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد با تاکید بر اینکه دامداران خلیل آباد دام های خود را در مکان های بهداشتی ذبح و گوشت آن را بین عزا داران حسینی  توزیع کردند، افزود: در روز  تاسوعا ۱۲۰ راس گوسفند و ۳ راس گوساله توسط دامداران خلیل آباد ذبح شد.

,

وی با اشاره به اینکه در مجموع سه  تن گوشت برای توزیع در روز عاشورا مهیا و بین ۲ هزار خانوار روستایی توزیع شد، تصریح کرد: هنوز هم دامدارانی هستند که دام های خود را برای روزهای اربعین و رحلت پیامبر (ص) نگهداری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه