اخبار داغ

نماینده رفسنجان و انار:

منتقدین رفتار انقلابی مجلس رویکرد پوپولیستی دارند/ حضور میدانی نمایندگان موجب اصلاح روند قانون‌گذاری در کشور می‌شود

منتقدین رفتار انقلابی مجلس رویکرد پوپولیستی دارند/ حضور میدانی نمایندگان موجب اصلاح روند قانون‌گذاری در کشور می‌شود
حسین جلالی گفت: سفرهای استانی در روند قانون گذاری بسیار کمک کننده است؛ چرا که نمایندگان با مشاهده مسائل متعدد اعم از بحران آب، بیکاری و ... راحت تر می توانند در مسیر قانون گذاری موفق باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سفر ریاست مجلس به استان خوزستان و حضور میدانی وی در بین مردم جهت رفع مشکلات این استان گفت: با آغاز به کار مجلس یازدهم دیدگاه نمایندگان بر این بود که باید سفرهای استانی به ویژه در مناطقی که با مشکلات متعددی مواجه هستند، انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرهای استانی سبب مشکل یابی میدانی خواهد شد و این امر می تواند کمک دولت باشد، عنوان کرد: با حضور در میدان مشکلات محسوس و ملموس است و با مشاهده این مسائل می توان در جهت رفع و حل مشکلات گام برداشت.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سفرهای استانی استمرار پیدا خواهد کرد، ادامه داد: باید به دنبال واقع گرایی و حل مسئله باشیم و تمامی نمایندگان باید این الگو را مد نظر داشته باشند.

,

وی با اشاره به سفر تعداد دیگری از نمایندگان مجلس به مناطق کپر نشین استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: نمایندگان استان تهران به دلیل آنکه تعداد سی نفر هستند و با بسیاری از مشکلاتی که شهرستان های دیگر مواجه هستند، رو به رو نیستند، از این جهت آزادی بیشتری برای حضور در سفرهای استانی دارند و شاید تمامی نمایندگان به دلیل مشکلات شهرستان ها نتوانند از این توفیق بهره مند شوند.

,

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با اشاره به انتقاد برخی از افراد دولتی و اصلاح طلب نسبت به این اقدام مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: رویکرد این افراد پوپولیستی است و آنان به دنبال اهداف دیگری هستند؛ در حالی که سفرهای استانی در روند قانون گذاری بسیار کمک کننده است؛ چرا که نمایندگان با مشاهده مسائل متعدد اعم از بحران آب، بیکاری و ... راحت تر می توانند در مسیر قانون گذاری موفق باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه