اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۸۱ پزشک متخصص در لرستان جذب شد

۸۱ پزشک متخصص در لرستان جذب شد
نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 81 پزشک متخصص در رشته های مختلف در استان لرستان جذب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک محمدرضا نیکبخت اظهار داشت: از مهرماه امسال ۸۱ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف فعالیت خود را در استان آغاز می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: پیگیری های فراوانی صورت گرفت تا متخصص هایی لرستان شود که از این تعداد شش متخصص رادیولوژی که چهارتا خانم هستند، ۱۲ متخصص داخلی، هشت متخصص زنان، شش متخصص بیهوشی، ارتوپدی، نورولوژی، جراحی اعصاب، چشم و رشته های دیگر جذب لرستان شده اند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به وضعیت بازگشایی مهر در لرستان گفت: وضعیت شهرها برای حضور دانش آموزان در مدارس هر هفته اعلام می شود و طبق وضعیت قرمز، زرد و یا سفید برای حضور دانش آموزان تصمیم گیری می شود.

,

نیکبخت عنوان کرد: در مناطق قرمز دانش‌آموزان آموزش‌ها را به صورت مجازی دریافت می کنند، در مناطق سفید حضور دانش آموزان ممنوعیتی ندارد و در مناطق زرد محدودیت هایی وجود دارد و با توجه به محدودیت اقدام شود.

,

وی با اشاره به فعالیت مراقبین سلامت خاطرنشان کرد: امسال سال جدی فعالیت مراقبین سلامت و مربیان بهداشت است که باید مراقبت های لازم صورت گیرد و اگر دانش آموزان نشانه هایی از بیماری را دارد در منزل دوران قرنطینه را سپری نماید.

,

وی بیان کرد: رعایت فاصله یک متر در بین دانش آموزان، استفاده از ماسک، ساعت کلاسها و استفاده از مواد ضدعفونی کننده از مهمترین پروتکل های بهداشتی در ایام مدرسه است و میزان کلاس حداکثر یک ساعت و کل کلاس در طول یک روز سه ساعت است و باید شیفت بندی شود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: رعایت فاصله، استفاده از ماسک، تعداد دانش آموزان کم باشد می توان بیماری را کنترل کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه