اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

شکوه استان بوشهر را باید در تاریخ دشتی و تنگستان جستجو کرد

شکوه استان بوشهر را باید در تاریخ دشتی و تنگستان جستجو کرد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تاریخ دشتی و تنگستان چنان شکوهی دارد که شکوه استان بوشهر را باید در اینجا جستجو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آیت الله صفایی بوشهری شامگاه دیروز در دیدار با غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش ها و کوشش های وی در راه اعتلاء و پیشرفت استان بوشهر، با بیان اینکه منطقه دشتی و تنگستان از مهمترین مناطق استان بوشهر هستند، افزود: این دو منطقه از نظر جغرافیایی و اقتصادی جایگاه فوق العاده مهمی در استان بوشهر دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: بزرگان، علما، سرداران و شهدای این منطقه نقش بسیار پررنگ و بزرگی در تاریخ استان بوشهر داشته اند‌.

,

امام جمعه بوشهر با اشاره وضعیت توسعه یافتگی دشتی و تنگستان، تصریح کرد: در این دو شهرستان تلاش ها و کارهای زیادی صورت گرفته ولی با حالت آرمانی فاصله زیادی دارد.
وی با بیان اینکه باید سند توسعه دشتی و تنگستان نوشته شود، تاکید نمود: لازم است در منطقه دشتی و تنگستان در زمینه آب، اشتغال مولد و پاک، رونق تولید و ایجاد صنایع تبدیلی در زمینه های کشاورزی و پتروشیمی، رفع فقر و حمایت از گروه های مستمند و حمل و نقل، کارهای اساسی و زیر بنایی صورت گیرد.
آیت الله صفایی بوشهری با اینکه استان بوشهر الان جایگاه ویژه ای در کشور و در سطح بین الملل دارد ولی هنوز در استان مناطقی می بینیم که با محرومیت مواجه هستند، تاکید کرد: باید تلاش ها مضاعف و پیشرفت ها به روز باشد و در کارها از جوانان انقلابی و نجیب استفاده شود.

,
,
,

, ,

امام جمعه بوشهر با اشاره به زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این دو شهرستان، افزود: در شهرستان دشتی و تنگستان ما نیازمند دو بیمارستان با امکانات بروز هستیم که علاوه بر پوشش منطقه ای پوشش استانی نیز داشته باشند.

,

وی ضریب امنیت را در دشتی و تنگستان بسیار بالا عنوان نموده و تصریح کرد: در این دو منطقه ضریب امنیت بخاطر فرهنگ مردم بسیار بالاست که این مایه افتخار است و باید این ضریب حفظ و ارتقاء یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه