اخبار داغ

دادستان اسلام آبادغرب خبر داد؛

رفع تصرف ۱٨ هکتار از اراضی ملی در اسلام آبادغرب

رفع تصرف ۱٨ هکتار از اراضی ملی در اسلام آبادغرب
سید سجاد ملایری، دادستان اسلام آبادغرب از رفع تصرف ۱٨هکتارازاراضی ملی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و تأکیدات مقام معظم رهبری در حفظ و صیانت از بیت المال از ابتدای سال جاری تاکنون مساحت ۱٨هکتار از اراضی ملی حسب دستور قاطع دادستانی ازتصرف متصرفین خارج شد.

وی افزود: همچنین مساحت ۶۵ هکتار دیگر نیز بدون تشکیل پرونده قضایی و در اقدام پیشگیرانه و با دستور دادستانی درمحدوده کمربندحفاظتی قرارگرفت که این مورد دراستان کرمانشاه بی نظیربوده است.

دادستان اسلام آباد غرب با اخطار به تمامی کسانی که قصد تعرض به بیت المال را دارند، بیان داشت: دادستانی با همکاری دستگاهای مرتبط با قاطعیت تمام نسبت به جلوگیری از تصرف افراد سودجو اقدام  و در صورت مشاهده وضع را به حالت عادی اعاده می کند.

این مسئول در پایان گفت : اراضی ملی متعلق به همه مردم است و تمام دستگاه های دولتی و غیردولتی و عموم مردم نسبت به نگهداری از آن باید کوشا باشند.

گفتنی است، در راستای حفاظت از اراضی ملی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آباد غرب در دو روستای دارخور و وحدت از توابع بخش مرکزی، مبادرت به ایجاد کمربند حفاظتی به طول ۲۰ کیلو متر کرده است که در این زمینه مساحت ۶۵ هکتار از اراضی تصرفی سنواتی بدون تشکیل پرونده قضایی از ید متصرفین خارج شد که در اجرای این پروژه که از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شده است،

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   اسلام آباد خبر ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه