اخبار داغ

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

امت با ولایت و ملت با امامت ساخته و پرداخته می‌شود/ گام دوم انقلاب؛ میدان درخشش استان‌های محروم

امت با ولایت و ملت با امامت ساخته و پرداخته می‌شود/ گام دوم انقلاب؛ میدان درخشش استان‌های محروم
محمدجواد حاج علی اکبری گفت: کردستان نیاز به تحلیل دقیق از وضعیت دارد و بر اساس مجموعه داده‌ها پردازش‌هایی صورت گیرد و با حضور نخبگان استان این پردازه‌ها مورد تحلیل قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در جمع فعالان فرهنگی استان کردستان اظهار کرد: رهبری در حکم نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان مطالب مهمی را در خصوص کردستان و ارادت کردستانی ها به اهل بیت و ارزش های انقلاب بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: کردستان یک استان شاکر و قدرشناس است و الان در اوایل گام دوم انقلاب هستیم لذا باید با عبرت گرفتن از چهل سال اول انقلاب مسیر رو به رشد خود را ترسیم کنیم.

,

حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: کردستان در حوزه فرهنگی ظرفیت های بسیاری دارد و طی چند سال اخیر با جوانان کردستان ارتباطات بسیاری داشته ایم.

,

وی افزود: کردستان می تواند در گام دوم انقلاب یک درخشش خاصی داشته باشد البته اگر این ظرفیت ها در یک نقشه حساب شده راهبردی پیوند بخورد.

,

حاج علی اکبری اظهار کرد: آن نقطه ای که می تواند کردستان را در گام دوم کامیاب کند نماینده رهبری است.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری یک نماینده تازه نفس برای کردستان فرستادند و شناحتی که از آقای پورذهبی داریم حکایت از این امیدهاست چرا که در ایشان کفایت لازم برای راهبری کلان استان در گام دوم وجود دارد و این را همه باید مغتنم بدارند.

,

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود اظهار کرد: الان در یک مرحله بسیار مهم قرار داریم و به تعبیر رهبری در یک پیچ تاریخی قرار داریم.

,

حاج علی اکبری تاکید کرد: همیشه باید یک نقطه مرکزی برای تجمیع قوا و ظرفیت ها وجود داشته باشد و از منظر طراحی کلان آن نقطه مرکزی ولایت و امامت است.

,

وی افزود: با ولایت امت ساخته و با امامت ملت پرداخته می شود.

,

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود اظهار کرد: کردستان نیاز به تحلیل دقیق از وضعیت دارد و بر اساس مجموعه داده‌ها پردازش‌هایی صورت گیرد و با حضور نخبگان استان این پردازه ها مورد تحلیل قرار گیرد.

,

حاج علی اکبری تصریح کرد: هم راستا و هماهنگی دستگاه های فرهنگی امکان پذیر است نه یکی شدن آن ها لذا از نیروهای انقلابی انتظار می رود سریع به میدان بیایند و تاخیر نکنند.

,

وی افزود: انتظار داریم علما, فرهنگیان, دانشگاهیان در یک زمان مناسب جمع بندی پیشنهادات را به نماینده ولی فقیه ارایه کنند چون کردستان در یک نقطه عطف در آغاز گام دوم انقلاب قرار دارد.

,

امام جمعه موقت تهران در پایان خاطرنشان کرد: بدون نقشه روشن و بدون تجمیع قوا و بدون سازماندهی امام و امت به مقصود نخواهیم رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه