اخبار داغ

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی عنوان کرد؛

تغییر سیاست تامین مالی واحدهای تولیدی از بانک‌محوری به بورس‌محوری

تغییر سیاست تامین مالی واحدهای تولیدی از بانک‌محوری به بورس‌محوری
مجید درخشانی، با یادآوری این مطلب که همواره انجام تامین مالی برای واحدهای تولیدی کشور بانک محور بوده است، گفت: استان نیز متاثر از این سیاست دولت، هدایت واحدهای تولیدی استان را به سوی این بازار در دستور کار قرار داده و پیگیر تحقق آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید درخشانی، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی نیز در گفت و گو با خبرنگار عصراترک با یادآوری این مطلب که همواره انجام تامین مالی برای واحدهای تولیدی کشور بانک محور بوده است، اظهار کرد: با رونق گیری بازار بورس کشور متاثر از وضعیت افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش ریال، این تک محوری شکسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مجید درخشانی، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی نیز در گفت و گو با خبرنگار , عصراترک , عصراترک , عصراترک , با یادآوری این مطلب که همواره انجام تامین مالی برای واحدهای تولیدی کشور بانک محور بوده است، اظهار کرد: با رونق گیری بازار بورس کشور متاثر از وضعیت افزایش قیمت دلار و کاهش ارزش ریال، این تک محوری شکسته شد.,

درخشانی گفت: در همین راستا، دولت نیز سیاست تامین مالی واحدهای تولیدی کشور را بر اساس هدایت این واحدها برای ورود به بازار بورس در دستور کار خود قرار داد تا با این اقدام، به این بازار عمق داد و ستدی دهد.

,

وی گفت: با توجه به شرایط یاد شده، استان نیز متاثر از این سیاست دولت، هدایت واحدهای تولیدی استان را به سوی این بازار در دستور کار قرار داده و پیگیر تحقق آن است.

,

وی همچنین به فعالیت شرکت های دانش بنیان استان نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت ها با ورود به این بازار سرمایه ای می توانند تامین مالی مورد نیاز خود همچنین اجرای طرح های توسعه ای خود را انجام دهند.

,

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان تصریح کرد: با توجه به اینکه تولیدات شرکت های دانش بنیان دارای ارزش افزوده هستند، ورود این شرکت ها به این بازار سرمایه ای دورنمای خوبی خواهند داشت که استان ها نیز از ورود این شرکت ها به این بازار منتفع می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه