اخبار داغ

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف مطرح کرد؛

مدیریت در میدان، بهترین اقدام برای حل مشکلات مردم/ نماینده مجلس در قبال تمام کشور مسئول است

مدیریت در میدان، بهترین اقدام برای حل مشکلات مردم/ نماینده مجلس در قبال تمام کشور مسئول است
خسروی گفت: دیدگاه سردار سلیمانی برای مدیریت پشت میزنشینی نبود لذا هرچه مدیران در میدان و از نزدیک در جریان مشکلات باشند بهتر می‌توانند نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان، اظهار کرد: تصمیماتی که در مجلس گرفته می‌شود مرتبط با رئیس مجلس و در حوزه اختیارات وی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،, ،, در مورد سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان، اظهار کرد: تصمیماتی که در مجلس گرفته می‌شود مرتبط با رئیس مجلس و در حوزه اختیارات وی است.,

وی افزود: حضور رئیس مجلس در جلسه سران قوا به منظور رسیدگی به مشکلات مردم است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تاکنون شاهد حضور میدانی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان‌ها بودیم.

,

خدمات‌دهی عمومی جزو وظایف مجلس شورای اسلامی است

, خدمات‌دهی عمومی جزو وظایف مجلس شورای اسلامی است, خدمات‌دهی عمومی جزو وظایف مجلس شورای اسلامی است,

خسروی عنوان کرد: حضور نمایندگان در استان خوزستان برای پیگیری مشکلات متعدد از جمله هفت تپه بوده است. یک نوبت نمایندگان در استان سیستان و بلوچستان برای پیگیری مشکلات حضور پیدا کردند و دیدگاه همکاران این است که بحث مجلس کشوری است هرچند که نماینده، نماینده استان تهران باشد یا استان دیگری.

,

وی اظهار کرد: حضور نمایندگان استان‌ها در استانی که نماینده آن نیستند به منظور خدمات‌دهی عمومی که جزو وظایف مجلس شورای اسلامی است انجام می‌شود.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این روند از قبل نیز بوده و امیدواریم همان‌گونه که آغاز شده با توکل بر خداوند استمرار داشته باشد.

,

خسروی با بیان این‌که بخشی از کار، مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: اگر تعامل و همکاری همه جانبه نباشد شاید این سفرها ابتر و ناقص بماند. امیدواریم هر کسی در جای خود انجام وظیفه کند که شاهد مرتفع شدن مشکلات باشیم.

,

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات باید بین دولت، قوه قضائیه و قوه مقننه تفاهم و همکاری وجود داشته باشد که برای همه مردم مثمر ثمر باشد.

,

مجلس انقلابی می‌تواند سنگ بنای حسنه‌ای برای انتخابات‌های بعدی باشد

, مجلس انقلابی می‌تواند سنگ بنای حسنه‌ای برای انتخابات‌های بعدی باشد, مجلس انقلابی می‌تواند سنگ بنای حسنه‌ای برای انتخابات‌های بعدی باشد,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جریان مدعی که بخشی از مسئولیت کشور را برعهده گرفته و بخواهد در آینده نیز مسئولیتی برعهده گیرد، طبیعی است که مردم به عملکردش در مسئولیت قبلی نگاه می‌کنند.

,

خسروی بیان کرد: اگر به ما نمایندگان مجلس یازدهم که به تعبیر مقام معظم رهبری این مجلس قوی و انقلابی است خداوند توفیق دهد انقلابی‌بودن را به درستی محقق کنیم حتما سنگ بنای حسنه‌ای برای آینده کشور خواهد بود.

,

پشت میزنشینی در مدیریت جواب نمی‌دهد

, پشت میزنشینی در مدیریت جواب نمی‌دهد, پشت میزنشینی در مدیریت جواب نمی‌دهد,

وی به حضور مسئولان و نمایندگان در میدان و وسط مشکلات اشاره کرد و گفت: پشت میزنشینی در مدیریت جواب نمی‌دهد. از ویژگی‌های برجسته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز به سردار دل‌ها معروف شده، مدیریت در میدان بود.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دیدگاه سردار سلیمانی برای مدیریت پشت میزنشینی نبود لذا هرچه مدیران در میدان و از نزدیک در جریان مشکلات باشند بهتر می‌توانند نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

,

خسروی تصریح کرد: آن‌گونه که مدیریت در میدان جواب می‌دهد هیچ وقت مدیریت از راه دور و پشت میزنشینی جواب نخواهد داد.

,

تفکرات انحرافی ریشه‌یابی شود

, تفکرات انحرافی ریشه‌یابی شود, تفکرات انحرافی ریشه‌یابی شود,

وی در مورد تفکراتی در مورد عدم حضور مسئولان در میدان یا این‌که نماینده فلان استان نباید برای رفع مشکلات استان‌های دیگر اقدامی انجام دهد، تأکید کرد: لازم است این تفکرات انحرافی ریشه‌یابی شود که بیش از این پیشرفت نداشته باشد چراکه درست است هر نماینده از یک حوزه انتخابیه رأی می‌گیرد اما در قبال تمام کشور مسئول است.

,

انتقاد باید سالم و با ارائه راه حل باشد

, انتقاد باید سالم و با ارائه راه حل باشد, انتقاد باید سالم و با ارائه راه حل باشد,

ماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در مورد ایرادهایی که بعضا به مجلس یازدهم گرفته می‌شود، گفت: همه را نمی‌توان یک طور قضاوت کرد شاید برخی از ایرادها به‌جا باشد چراکه هیچ کس بدون ایراد نیست.

,

خسروی با بیان این‌که ایرادها باید گفته شود، افزود: نحوه و انگیزه بیان ایرادها بسیار مهم است. اگر انتقاد سازنده و کارایی داشته باشد اشکالی ندارد اما اگر عده‌ای بخواهند با سِپر مردم به مجلس انتقاد داشته باشند درست نیست.

,

وی گفت: اصل انتقاد لازم است و اگر انتقاد با انگیزه‌ی سالم و ارائه راه‌حل باشد، پذیرفته می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه