اخبار داغ

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس:

برخی مدیران تنبل اعتقادی به کار میدانی ندارند/ دیدار مجمع نمایندگان با رئیس مجلس برای سفر به مازندران

برخی مدیران تنبل اعتقادی به کار میدانی ندارند/ دیدار مجمع نمایندگان با رئیس مجلس برای سفر به مازندران
بابایی‌کارنامی گفت: وقتی مردم ببینند که رئیس مجلس بدون تشریفات در بین مردم است، مدیران دیگر تشریفات اداری زائد نخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درخصوص سفر دکتر قالیباف به استان خوزستان و پیگیری مشکلات این استان، اظهار کرد: رئیس مجلس در برنامه‌های خود و در فراکسیون، بیشترین نگاه را به بحث نظارتی در دیدار میدانی توسط نمایندگان و روسا دارد.
 
وی افزود: یکی از بخش‌های مهم مجلس که دارای اختیارات وسیعی است، بخش نظارت است، ما در این بخش قانون کم نداریم اشکال در اینجا است که یا قانون اجرا نمی‌شود یا قانون مزاحم داریم.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: نمایندگان به‌خصوص رئیس مجلس یازدهم باید در بین مردم باشند چون اولویت‌بندی طرح‌ها و لوایح در صحن مجلس و کمیسیون‌ها با هیات رئیسه و رئیس مجلس است، رئیس مجلس باید در بین مردم باشد و مردم محور کار کند در این صورت اشراف بهتری در وضعیت مشکلات مردم دارد.
 
بابایی کارنامی تصریح کرد: بخشی از گلایه‌های دستگاه‌های اجرایی به این برمی‌گردد که می‌گویند به مردم می‌گوییم قانون حرف اول را می‌زند، مردمی کردن برنامه‌های دولت و مجلس در کارکرد مجلس یازدهم از تعهدات قالیباف رئیس مجلس است.
 
وی با بیان اینکه ما به جریان‌ها کاری نداریم، در جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلبان بازی را باختند و چاره‌ای ندارند و دنبال حواشی هستند، گفت: ما کار خودمان را می‌کنیم، مجلس یازدهم مجلسی انقلابی است، این مجلس فرابخشی است و هدفش پیگیری اهداف انقلابی است.
 
بابایی کارنامی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، گفت: اینکه مجلس یازدهم انقلابی‌ترین و قوی‌ترین مجلس است، رئیس مجلس هم که در راس است باید در این راستا حرکت کند و اگر خلاف آن عمل کند در مقابل نمایندگان پاسخگو است.
 
وی تاکید کرد: رویکردها در مجلس باید برای ارتقای نظام و مردم باشد،  وقتی مردم ببینند که رئیس مجلس بدون تشریفات در بین مردم است، مدیران دیگر تشریفات اداری زائد نخواهند داشت، البته برخی مدیران تنبل و تن‌پروری که پروتکل‌های تشریفاتی دارند بی‌توجه هستند.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیکی مازندران برنامه راهبردی برای ۴ سال آینده مازندران را به همراه رئیس مجلس طی سفری به مازندران خواهیم داشت، وی به استان و نمایندگان علاقمند است چرا که هر ۱۲ نماینده به قالیباف رای دادند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه