اخبار داغ

در آئین آغاز سال جدید تحصیلی شهر کرمان مطرح شد؛

نواخته شدن زنگ مدارس سه معیار ارزشی اسلام و قرآن را نشان می‌دهد/ فعالیت 2200 معلم جدید در مدارس استان کرمان

نواخته شدن زنگ مدارس سه معیار ارزشی اسلام و قرآن را نشان می‌دهد/ فعالیت 2200 معلم جدید در مدارس استان کرمان
آئین آغاز سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس در دبستان پسرانه اشرفی اصفهانی شهر کرمان با حضور مسئولان ارشد استان و معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز آئین آغاز سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس در دبستان پسرانه اشرفی اصفهانی شهر کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر اداره آموزش و پرورش استان کرمان، معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نواخته شدن زنگ مدارس سه معیار ارزشی اسلام و قرآن را نشان می دهد

, نواخته شدن زنگ مدارس سه معیار ارزشی اسلام و قرآن را نشان می دهد, نواخته شدن زنگ مدارس سه معیار ارزشی اسلام و قرآن را نشان می دهد,

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آئین آغاز سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس در دبستان پسرانه اشرفی اصفهانی گفت: زنگ مدراس که امروز نواخته شده سه عنوان دارد که هر سه معیارهای ارزشی اسلام و قرآن کریم علم و تفهیم و درک،تقوا و مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: این سه معیار ارزشی اسلام هستند  که خداوند با این معیارها انسان را می سنجد یکی از این معیارها علم و فهم و درک است زیرا کسانی که می دانند با کسانی که نمی دانند برابر نیستند.

,

وی افزود: معیار ادب و مبارزه با نفس و تقواست زیرا هرکه تقوای بیشتر دارد در نزد خداوند بلندمرتبه تر است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه معیار سوم جهاد و شهادت است، عنوان کرد: دو معیار اول انسان را آماده می کند برای معیار سوم یکی علم و تقوا انسان را برای ایثار و جهاد و شهادت آماده می کند.

,

امام جمعه شهر کرمان ابراز کرد: برادر سردار سلیمانی نقل می کنند در دوران مدرسه شهید سلیمانی غذای خود را به دانش آموزانی می داد که از روستاهای اطراف می آمدند و غذا نداشتند حتی مداد خود را نصف می کرد و دفترچه خود را بین دیگران هم تقسیم می کرد.

,

پیش بینی حضور 12 دانش آموز در هر کلاس درس/ فعالیت 2200 معلم جدید در کادر آموزشی استان کرمان

, پیش بینی حضور 12 دانش آموز در هر کلاس درس/ فعالیت 2200 معلم جدید در کادر آموزشی استان کرمان, پیش بینی حضور 12 دانش آموز در هر کلاس درس/ فعالیت 2200 معلم جدید در کادر آموزشی استان کرمان,

احمد اسکندری نسب صبح امروز در آئین آغاز سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس در دبستان پسرانه اشرفی اصفهانی گفت: در آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس که یادآور رشادت ها و ایثارگری های جوانمردانه فرزندان سپاه اسلام قرار گرفته ایم و امروز سعادت بزرگی نصیب استان کرمان شد که در جوار ملکوتی و بارگاه مطهر شهدای گرانقدر و به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سیلمانی آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید انجام شود.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در سال جاری توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان هزار کلاس درس افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: شروع سال تحصیلی امسال کمی متفاوت تر از سال های گذشته است.

,

وی ادامه داد: با همکاران خود عهد کرده ایم در سال تحصیلی جاری همان گونه که آموزش مهم است، سلامت دانش آموزان و ایمنی مدارس مهمتر است؛ تا بتوانیم با رعایت تمامی دستورالعمل های سختگیرانه بهداشتی و رعایت فاصله گذاری آموزش را در سراسر استان آغاز کنیم.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دو هزار و 200 مدرسه استان از تعداد هفت هزار و 800 مدرسه جمعیت زیر 50 نفر دانش آموز را دارند و ما نیز برای این مدارس دغدغه ای نداریم، تصریح کرد: همکاران ما در روزهای اخیر اقدامات طاقت فرسایی را انجام داده اند و تمام دانش آموزان در مدارس پر جمعیت را گروه بندی و دسته بندی کرده اند و روزهایی که دانش آموزان باید برای کلاس درس حضور پیدا کنند مشخص شده است.

,

اسکندری نسب ابراز کرد: برای کلاس های درس تعداد دوازده دانش آموز پیش بینی شده است و ثبت نام تمامی گروه های تحصیلی انجام و کتب درسی نیز توزیع شده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: امسال دو هزار و 200 معلم جدید و جوان را به آموزش و پرورش استان کرمان وارد شده اند و تمامی نیروها، آموزش دیده اند و از امروز نیز کار خود را آغاز کرده اند.

,

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش و بیانات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب ابراز کرد: توصیه معظم له باید در دستور کار جدی دست اندرکاران وزارت آموزش و پرورش و استان قرار گیرد و ان شاالله تمامی سخنان مقام معظم رهبری در مدارس استان کرمان اجرا خواهد شد.

,

این مقام مسئول تأکید کرد: دغدغه رهبر حکیم انقلاب اجرایی شدن سند تحول بنیادین است و امسال در آغاز سال تحصیلی، 25 سند تحولی به شکل عملیاتی و اجرایی در مدارس استان کرمان اجرا خواهد شد.

,

اسکندری نسب در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که نگذاریم به لحاظ بهداشتی برای دانش آموزی مشکلی ایجاد شود و هیچ دانش آموز بدون آموزش در استان کرمان نباشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه