اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اصحاب رسانه و مطبوعات با مجاهدت در ترویج مکتب حاج قاسم کمک کنند/ دعوت از فرهیختگان برای ادای دین به سیدالشهدای مقاومت

اصحاب رسانه و مطبوعات با مجاهدت در ترویج مکتب حاج قاسم کمک کنند/ دعوت از فرهیختگان برای ادای دین به سیدالشهدای مقاومت
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات با تلاش و مجاهدت در ترویج و تبیین این مکتب کمک کنند؛ چرا که رسانه در حال حاضر و در آینده نقش بسیار تعیین کننده ای در ترویج این تفکر و گفتمان سازی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح ساختمان ستاد ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: به ارواح مطهر شهدا و به ویژه روح بلند و ملکوتی امام شهیدان و خاصه روح با عظمت سیدالشهدای جبهه های مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهید ایشان و همچنین ارواح طیبه ۳۶ هزار دانش آموز میهن اسلامی درود می فرستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حاج قاسم یک شخص نبود، یک مکتب، مدرسه و راه درس آموز است، عنوان کرد: وقتی که سخن از مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میان می آید، مکتب ابعاد و وجوه متعددی دارد و آن هم مکتب از دیدگاه اسلام است که در جای خود نیاز به تبیین و واکاوی دارد که باید بدانیم که مکتب چیست و بعد با تکیه بر شخصیت شهید سلیمانی بتوانیم مکتب ایشان را برای خودمان تبیین کنیم که این امر آغاز نهضت گسترده فرهنگی در درون کشور می تواند باشد که در استان کرمان تدارک دیده اند.

, رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حاج قاسم یک شخص نبود، یک مکتب، مدرسه و راه درس آموز است، عنوان کرد: ,
وی ادامه داد: امیدواریم در این عرصه با ساز و کار مجاهدانه و دلسوزان انقلاب اسلامی و فعال کردن هئیت های اندیشه ورز ذیل مکتب حاج قاسم، نقطه جوشش این فرهنگ به سراسر ایران اسلامی باشد  در این راستا بسیج هم به عنوان تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی نیز تلاش خواهد کرد و در سراسر کشور واحدهای دانش آموزی و کانون های قشری نیز فعال خواهند شد.
,
 
,
این مقام مسئول بیان کرد: بسیج بخش سازمان یافته امت اسلامی محسوب می شود و در جریان سازی و تبیین و روشنگری دوران متعددی را پشت سر گذاشته است ان شاالله بتواند در گام دوم انقلاب هم در تبیین و ترویج و در نشر مکتب حاج قاسم و معارف مکتب شهید سلیمانی تلاش و مجاهدت کند که ما امیدوار هستیم الگوی برادران و خواهران خودمان در استان کرمان بتواند یک الگوی کامل و تکامل پیدا شده در سراسر کشور باشد.
,
 
,
سردار سلیمانی ابراز کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات نیز با تلاش و مجاهدت در ترویج و تبیین این مکتب کمک کنند؛ چرا که رسانه در حال حاضر و در آینده نقش بسیار تعیین کننده ای در ترویج یک تفکر و گفتمان سازی دارد و بهترین تفکری که می تواند برای جوانان میهن اسلامی درس آموز باشد تفکری است که از مکتب حاج قاسم سلیمانی الگو گرفته شده باشد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نمونه های مجسم آن را شهید بزرگوار سیدالشهدای جبهه های مقاومت در میدان های مختلف شجاعت، جهاد و دفاع، سیاست، عبودیت، مردم داری، اخلاص در عمل و ستیگیری از محرومان و ایثار و شهادت در همه میدان اسوه و الگو محسوب می شود و ما باید در این عرصه تلاش کنیم.
, رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ,
 
,
وی در پاسخ به سوال خبرنگار راه آرمان؛ در خصوص اقداماتی که در عرصه منطقه و بین الملل برای ترویج مکتب حاج قاسم باید اتخاذ شود، عنوان کرد: بنیاد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه های مقاومت آغاز به فعالیت نموده است و بنیاد جنبه های بین المللی و کشوری را در نظر دارد.
,
 
,
این مقام مسئول ادامه داد: دانشگاهیان، اندیشمندان، نویسندگان، اساتید، حوزه های علمیه، فرهیختگان، هنرمندان، شعرا و ادبا در این عرصه سهم دارند و برخی تلاش هایی آغاز و محصولاتی تولید کرده اند و برخی دیگر هم در حال تدارک قدم برداشتن در این عرصه هستند.
,
 
,
سردار سلیمانی گفت: سازمان بسیج چون تشکیلات گسترده ای را خدمت گذاری می کند و اقشار و تخصص های مختلف در درون این سازمان جلوه گر هستند و بنابراین سازمان دهی این سازمان با رویکرد مردم است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه سازمان بسیج تشکیلات گسترده مردمی است؛ بنابراین ترویج تفکر مکتب حاج قاسم در گام دوم انقلاب جنبه کاربردی و راهبردی دارد و همگان در این عرصه تلاش خواهند کرد و ما نیز بنا به سهم خودمان در این مسیر اقدام و حرکت خواهیم کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه