اخبار داغ

فرماندار کهگیلویه خبر داد؛

تعطیلی در انتضار صنوف متخلف دهدشت/ نظارت میدانی فرماندار بر رعایت پروتکل ها در بازار + تصویر

تعطیلی در انتضار صنوف متخلف دهدشت/ نظارت میدانی فرماندار بر رعایت پروتکل ها در بازار + تصویر
علی رضا اتابک با اشاره به اینکه تعطیلی در انتظار صنوف متخلف در دهدشت است گفت :رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم در این شهرستان رضایت بخش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز فرماندار کهگیلویه به همراه هیئتی از مجموعه فرمانداری, شبکه بهداشت, اداره صمت, تعزیرات شهرستان کهگیلویه جهت بازدید وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط بازاریان, بانک ها و عموم مردم از سطح شهر دهدشت بازدیدی به عمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
علی رضا اتابک فرماندار کهگیلویه در مورد بازرسی امروز از سطح شهر دهدشت گفت: با توجه به شرایط شهرستان سرکشی هایی در مناطقی که تجمعات زیادی در آن ها وجود دارد از جمله بازار روز, بانک ها, مدارس و در کل سطح شهر صورت گرفته و در صورت مشاهده عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی صنف خاطی جریمه و تعطیل خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: در همین راستا جهت آگاه سازی و فرهنگ سازی, اقداماتی در سطح شهر دهدشت صورت گرفته که از جمله آن ها اعلام هشدار و دستورالعمل ها از طریق اتومبیل سیار به مردم است.
,
 
,
اتابک رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم دهدشت را رضایت بخش دانست و گفت: خوشبختانه در بازدیدی که امروز صورت گرفته بسیاری از مردم از ماسک استفاده می کنند و طبیعتا تبلیغات انجام گرفته اثر مثبتی را در این زمینه بر روی مردم داشته است و این روند را در شهرستان انجام می دهیم تا با این شرایط مقابله کنیم.
,
 
,
 
,
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
, در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه