شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: اجتماعی
ساعت: 08:28 منتشر شده در مورخ: 1399/06/16 شناسه خبر: 1644146
یادداشت/

ویترین رسانه‌ای کشور؟

ویترین رسانه‌ای کشور؟
معروف است که رسانه‌ها افکار مردم را می‌سازند و افکار آن‌ها پایه کنشگری جامعه می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم  حبیب زاده معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین طی یادداشتی نوشت: معروف است که رسانه‌ها افکار مردم را می‌سازند و افکار آن‌ها پایه کنشگری جامعه می باشد.

بخش رسانه‌ای دو جریان عمده سیاسی، ویترین رسانه‌ای کشور را می آرایند؛ جریان سیاسی الف، مواردی همچون عدم آزادی، ناکارآمدی نظام دینی، تشکیک در آرمان‌های انقلاب، زیر سوال بردن دفاع مقدس، تطهیر آمریکا و غرب و ... را در ویترین رسانه‌ای کشور قرار می دهد 
 
جریان سیاسی ب، بی‌عرضگی و ناکارآمدی دولت، اختلاس‌های مختلف، بی‌توجهی مسئولان به مشکلات مردم، فساد در وزارت نفت و مواردی از این دست را در ویترین رسانه ای قرار می دهد.
 
با این اوصاف افکار عمومی و کنشگری جامعه چگونه خواهد بود؟ با این وضعیت می‌خواهیم محاصره تبلیغاتی دشمن علیه ایران را بشکنیم؟ و یا به جامعه امید بدهیم؟
 
اخبار خوب در کشور کم نداریم، فقط باید اراده کرد که آن‌ها را نیز در ویترین رسانه‌ای کشور قرار دهیم.
 
تنها در این صورت می توان با جنگ تمام عیار دشمن علیه ملت که محور آن جنگ روایتی است، مقابله نمود.
 
انتهای پیام/
https://www.dana.ir/1644146
ارسال نظر
نظرات