اخبار داغ

رئیس تشکل‌های مردم‌نهاد مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

اثرات مثبت ارتباط بیشتر تشکل‌های مردم‌نهاد با نمایندگان مجلس

اثرات مثبت ارتباط بیشتر تشکل‌های مردم‌نهاد با نمایندگان مجلس
صباغیان رئیس تشکل‌های مردم‌نهاد مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط بیشتر و دائمی با تشکل‌های مردم‌نهاد موجب گسترش دید و بهتر شدن عملکرد نمایندگان می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا صباغیان رئیس تشکل‌های مردم‌نهاد مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضا و روسای سازمان‌های مردم‌نهاد در ابرکوه گفت: اهمیت ایجاد و شکل‌گیری سازمان‌های مردم‌نهاد تأثیر شگرفی بر توسعه و پیشرفت جامعه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچقدر ارتباط تشکل‌های مردمی با مسئولین در سطوح مختلف مدیریتی در شهر، استان و کشور گسترش یابد ظرفیت‌های این نهاد و اعضای آن شکوفاتر می‌شود و اگر این روابط با نمایندگان مجلس برقرار شود خواسته‌های جامعه مدنی تحقق می‌یابد.

,

وی از اصلاح قانون احزاب و طرح بررسی تجمع و راهپیمایی در کمیسیون‌های مربوطه خبر داد و اذعان داشت: درصدد ارائه طرح اصلاح ساختار کشور هستم که چرا باوجود برخورداری کشور از بهترین امکانات و سرمایه‌های خدادادی، قوانین جاری و ساری کشور بازدهی مفید و شایسته‌ای را نداشته است.

,

صباغیان با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان مجلس درزمینهٔ قضایی و دادگستری فعالیت و تجربه داشته‌اند، از عدم رغبت نمایندگان و عضویت نداشتن نمایندگان در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر داد که بیشتر تمایل دارند به کمیسیون‌های دیگر بروند.

,

رئیس تشکل‌های مردم‌نهاد مجلس شورای اسلامی به ساماندهی خیّرین و نیکوکاران در شهرهای بافق و مهریز اشاره کرد و گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد نیز که درزمینهٔ های مختلف اجتماعی و فرهنگی به فعالیت می‌پردازند با تفاهم و رای گیری نسبت به تعیین هیات مدیره تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد اقدام کنند تا با تجمیع نظرات اعضا اقدام لازم برای ساماندهی اعضا به عمل آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه