اخبار داغ

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر:

آموزش‌های غیرحضوری برای دانش‌آموزان با حمایت صدا‌وسیما ضروری است

آموزش‌های غیرحضوری برای دانش‌آموزان با حمایت صدا‌وسیما ضروری است
نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: در شرایط غیر حضوری و نیاز دانش‌آموزان به دستگاه های دیجیتال بسیاری از دانش‌آموزان توانایی مالی برای خرید آن را ندارند بدین منظور تامین گسترده آن برای دانش آموزان نیازمند توسط نهادهای حمایتی و استفاده از صدا و سیمای ملی و استانی ضروری به‌نظر می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان طی پیامی با اشاره به شرایط حضور دانش آموزان در مدرسه، اظهار کرد: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دامت برکاته العالیه در جلسه غیر حضوری با مسؤولان آموزش و پرورش کشور مطالب بسیار مهمی درباره ساختار آموزش و پرورش بیان فرمودند که اجرای آن موجب رشد و تعالی نظام آموزش و پرورش کشور خواهد شد و بر تمامی مسؤولان ضرورت دارد آن را نصب العین خود قرار دهند. از نکات مهم سخنان رهبر عالی قدر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

امام جمعه بوشهر افزود:  منطق ایجاد دستگاه عظیم آموزش و پرورش انسان شایسته سازی است و آن انسان مؤمن، خردمند، اندیشمند، مجاهد و اهل عمل و متخلق به اخلاق اسلامی می باشد. سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به روزرسانی و کامل گردد و مطابق با زمانبندی خاص اجرا شود.  توجه ویژه به معلمان شود؛ زیرا آنان افسران سپاه پیشرفت کشور می باشند و سه عنصرِ خود معلم، آموزش و پرورش و نهادهای تبلیغاتی فرهنگ‌ سازی ارجمندی نقش و جایگاه معلم است. دقت به عدالت آموزشی  و فاصله  از آفت و زیان‌های احتمالی آموزش مجازی پیشگیری کنید.

,

وی ادامه داد: به فعالیت‌های پرورشی اهتمام و مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها سامان و سازماندهی شده تشکیل شود.

,

امام جمعه شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و در شرایط خاص بیماری کرونا با محدودیت‌های ویژه آن مسئولان باید سلامت دانش آموزان و دانشجویان در اولویت قرار دهند، با توجه به رایگانی برنامه آموزش و پرورش طبق قانون اساسی و در شرایط غیر حضوری و نیاز دانش آموزان به دستگاه‌های دیجیتال بسیاری از دانش‌آموزان توانایی مالی برای خرید آن را ندارند بدین منظور تامین گسترده آن برای دانش آموزان نیازمند توسط نهاد های حمایتی و استفاده از صدا و سیمای ملی و استانی ضروری به نظر می‌رسد.

,

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: بی تردید سطح علمی دانش آموزان باید حفظ و ارتقا یافته و امور پرورشی و فرهنگی نیز حتما در برنامه‌ها مورد توجه اصلی قرار گیرد. سیستم مشاوره علمی و پرورشی و ارتباط پیوسته بین امور مشاوره ای علمی و پرورشی با دانش‌آموزان برقرار باشد و همچنین خانواده‌های محترم همکاری های لازم با نظام آموزش و پرورش داشته باشند.

,

نماینده مقام معظم رهبری در استان گفت:  استان بوشهر در شرایط (هشدار) در موضوع بیماری کرونا قرار دارد و برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز است، مسؤولان مختلف به ویژه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در آستانه بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی و آغاز فصل پاییز که خود زمینه بیماری های فصلی را ایجاد می کند.

,

وی با با بیان اینکه از مردم  تقاضا دارم امور بهداشتی را با نهایت دقت مراعات کنند، تصریح کرد: باید نظارت گسترده تر بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و برخورد بازدارنده با متخلفان، توسعه و تجهیز بیمارستان‌های استان و اختصاص دادن برخی از بیمارستان‌ها برای درمان و اولویت دادن به موضوع پیشگیری، وارد کردن واکسن آنفولانزا به استان به مقدار لازم و مورد نیاز و توزیع مناسب و عادلانه آن اولویت قرار دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه