اخبار داغ

مدیرکل محیط زیست لرستان:

۷ بیمارستان لرستان اخطار زیست محیطی گرفتند

۷ بیمارستان لرستان اخطار زیست محیطی گرفتند
فتحی بیرانوند، مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: 7 بیمارستان لرستان امسال اخطار زیست محیطی گرفته و پایش ها در این راستا به صورت مستمر انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد فتحی بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از اقداماتی که طی سال های اخیر صورت گرفت، بی خطرسازی زباله های بیمارستانی و عفونی بود که در استان همه بیمارستانها مجهز به این دستگاه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امسال هفت بیمارستان استان لرستان به دلیل برخی از نواقص از محیط زیست اخطار گرفتند که همه آنها برای رفع مشکل اقدام کردند و پایش ها در این راستا به صورت مستمر انجام می شود و در صورت بروز مشکل اخطارهای لازم داده می شود تا مشکل برطرف گردد.

,

مدیر کل محیط زیست لرستان تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد مطب های خصوصی نسبت به بی خطرسازی زباله های عفونی اقدام کردند و درصد اندکی از مطب ها این کار را انجام نمی دهند که ارجاع به مراجع قضایی و عدم تمدید پروانه مطب برای آنها در نظر گرفته شده است.

,

فتحی بیرانوند با اشاره به ساخت اپلیکیشن ها در راستای حفاظت از محیط زیست گفت: با همکاری پارک علم و فناوری استان لرستان، چالش های محیط زیست مطرح شد و از افراد پارک علم و فناوری خواسته شد که طرح ها و ایده های خود را در رفع این چالشها ارائه دهند.

,

وی بیان کرد: مدیریت پسماندها، استفاده و بازیافت ضایعات کشاورزی، سیستم های پایش تصویری، استفاده از انرژی های نو، کاهش آلایندگی های صنعتی و مدیریت مصرف آب با هدف حفاظت از منابع آب های زیر زمینی از مهمترین چالش هایی بود که با طرح و ایده می توان اقداماتی را در این راستا انجام داد.

,

مدیر کل محیط زیست لرستان عنوان کرد: ساخت اپلیکیشن های زیست محیطی می تواند در راستای حفاظت از محیط زیست گامی موثر باشد که افراد توانمند در این پارک علم و فناوری می توانند اقدامات اثرگذاری انجام دهند.

,

وی افزود: ایده برای مدیریت مصرف آب از دیگر طرح هایی است که می تواند به حفاظت از آب های زیر زمینی کمک کند چرا که بیشترین مصرف آب در همین حوزه است.

,

فتحی بیرانوند با اشاره به اعتبار برای اجرای برخی از طرح ها و ایده ها گفت: در صورتی که طرحی دارای اولویت و اثرگذاری مناسب در حفاظت از محیط زیست باشد، از اعتبارات سال ۹۹ می توان بودجه ای را برای این کار در نظر گرفت و از ایده ها و طرح های مناسب در حوزه محیط زیست حمایت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه