اخبار داغ

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی اعلام کرد؛

اجرای طرح تضمین معاملات بانک مسکن برای رونق خرید و فروش مسکن/ وجود ۴۴۰۰ واحد مسکن مهر ناتمام در خراسان شمالی

اجرای طرح تضمین معاملات بانک مسکن برای رونق خرید و فروش مسکن/ وجود ۴۴۰۰ واحد مسکن مهر ناتمام در خراسان شمالی
مرتضی ناصری اجرای طرح تضمین معاملات بانک مسکن با هدف رونق بخشی به معاملات خرید و فروش واحدهای مسکونی در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ناصری، مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در این باره اظهار کرد: طرح تضمین معاملات بانک مسکن به عنوان یک ابزار با هدف رونق بخشی به خرید و فروش مسکن در کلان شهرها، مرکز استان ها همچنین شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت در دستور شعب بانک مسکن قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

ناصری درباره نحوه اجرای آن گفت: اشخاصی که قصد خرید واحد مسکونی را دارند اما وجه نقد کافی برای پرداخت واحد مسکونی به فروشنده را ندارند، بانک مسکن از محل اعتبارات اجرای این طرح تا سقف 300 میلیون تومان امکان تامین وجه نقد را برای خریدار فراهم می کند تا به فروشنده بپردازد، در عین حال، خریدار نیز باید در 60 قسط وجه را با بانک تسویه کند.

,

ناصری، مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در بخش دیگری از سخن خود به اجرای طرح مسکن مهر در خراسان شمالی نیز اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح در استان نیز شعب بانک مسکن استان برای احداث 26 هزار و 383 واحد مسکن مهر شهری مبلغ شش هزار و 55 میلیون میلیون ریال تسهیلات را پرداخت کرده اند.

,

ناصری  گفت: تا به کنون 85 درصد از واحدهای مسکن مهر شهری استان تکمیل و فروشی اقساطی آنها انجام و به مالکان آنها تحویل شده اند.

,

وی افزود: با این وجود، هنوز سه هزار و 836 واحد مسکن مهر شهری استان تکمیل نشده اند.

,

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی همچنین خاطر نشان کرد: شعب بانک مسکن استان برای احداث 10 هزار و 435 واحد مسکن مهر روستایی مبلغ هزار و پنج میلیارد و 635 میلیون ریال تسهیلات را پرداخت کرده است که تا به کنون 9 هزار و 663 واحد تکمیل و تحویل شده اند، با این وجود، هنوز 572 واحد تکمیل نشده اند که منتظر دریافت تسهیلات جدید برای تکمیل هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه