اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اعلام کرد؛

۱۰هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان قزوینی توزیع می‌شود/ اجرای ۱۵۰ پروژه عمرانی

۱۰هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان قزوینی توزیع می‌شود/ اجرای ۱۵۰ پروژه عمرانی
مهدی صادق‌پور، گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تعداد ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در سطح استان توزیع خواهد شد که هر بسته بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان ارزش ریالی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سرهنگ مهدی صادق پور در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) در خبرگزاری بسیج قزوین برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: طی این طرح با همکاری ستاد دیه 30 زندانی در استان آزاد شدند و بسیجیان به خرید اقلام و مایحتاج افرادی که در دوران کرونا قدرت خروج از منزل را نداشتند، در سطح پایگاه‌های بسیج محلات کمک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد نذورات خود برای ماه محرم را در قالب کمک‌های مومنانه اهداء کردند، افزود: در بحث جهیزیه درصدد هستیم تعداد 300 سری را تا پایان ماه صفر تکمیل و در اختیار افراد نیازمندی که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شناسایی شده‌اند، قرار دهیم که تا کنون 100 سری آن اماده شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین اذعان کرد: اصحاب رسانه در شناسایی و معرفی افراد نیازمند نقش موثری دارند و ما سعی داریم که این کمک‌ها با حفظ شان و منزلت افراد صورت گیرد که تاکنون هم همین روال بوده و کسی از این بابت گلایه‌ای نداشته است.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین در روز سه شنبه و در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تعداد 10 هزار بسته لوازم التحریر در سطح استان توزیع خواهد شد که هر بسته بین 200 تا 250 هزار تومان ارزش ریالی دارد و بسیج دانش اموزی هم در تهیه تعدادی گوشی و تبلت برای دانش اموزان بی بضاعت نقش خوبی را ایفا کرد.

,

صادق پور با اشاره به اینکه همدلی و همکاری خوبی بین مسئولین و خیرین در استان وجود دارد، ادامه داد: 700 پایگاه بسیج در سطح استان داریم که در بحث شناسایی افراد نیازمند کمک می‌کنند و علاوه بر توزیع لوازم التحریر نیز پویش کمک به مایحتاج و نوشت افزار دانش آموزان نیازمند ادامه خواهد داشت که یک پویش همگانی است.

,

 

,

وی تصریح کرد: به تازگی دو کارگاه خیاطی در آوج و آبیک راه‌اندازی کردیم که در بوئین زهرا هم انجام خواهد شد و 30 خانه محروم که افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بودند را تکمیل کردیم که تحویل داده خواهد شد و این برنامه همچنان در دستور کار ما قرار دارد؛ همچنین 150پروژه عمرانی در استان داریم.

,

رئیس بسیج سازندگی استان قزوین گفت: بسته‌های لوازم‌التحریر شامل تمام اقلام نوشت افزاری است که متناسب با مقاطع تحصیلی تهیه شده است تا مورد استفاده همه دانش آموزان قرار گیرد و تاکنون حدود پنج هزار بسته توزیع شده است که مابقی آن در روز سه شنبه با مراسمی نمادین در مزار شهدای قزوین توزیع خواهد شد.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: طی قراردادی که با بهزیستی داشتیم تعدادی خانه برای محرومین تحت پوشش این سازمان ساخته خواهد شد که توسط گروه‌های جهادی انجام و از قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی پشتیبانی می‌شود و در بحث کمک‌های مومنانه مناطق محروم را در اولویت قرار دادیم.

,

صادق پور بیان کرد: امسال شاهد اقدامات خوب عمرانی در سطح سپاه هستیم که توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی که در قالب طرح جامع محرومیت زدایی داریم نیز سعی کردیم از اعتبارات سپاه و هم اعتبارات تملک و دارایی استانداری برای پروژه‌های عمرانی استفاده کنیم که در راستای کمک مومنانه هم به مردم کمک می‌شود و هم باری را در اتمام پروژه‌ها از دوش دولت برمی‌داریم.

,

وی یادآور شد: ما همه پروژه‌ها را با کمک مردم، دولت و سپاه تامین اعتبار کردیم و در پروژه‌هایی که توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی انجام می‌شود ما به دنبال سود نیستیم که به نفع دولت است و مازاد اعتبارات را هم برای ساخت مجموعه دیگر صرف می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه