اخبار داغ

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس:

وضعیت معیشتی مردم نگران کننده است/ دولت در زمان باقی مانده برای اشتغال و آبادنی کشور اقدام کند

وضعیت معیشتی مردم نگران کننده است/ دولت در زمان باقی مانده برای اشتغال و آبادنی کشور اقدام کند
موسی غضنفرآبادی گفت: انتظار این است که دولت در مدت زمان باقی مانده به منظور رفع اشتغال، عمران، آبادانی و بهبود وضعیت معیشت، کسب و کار اقدام کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به آخرین سال خدمت دولت گفت: علی رغم آنکه دولتمردان تلاش می کنند اما اقدامات انجام شده با شعارهایی که آنان داده اند بسیار فاصله دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در زمینه اشتغال شعار و قول هایی داده بود که هیچ کس دغدغه نان شب را نداشته باشد؛ که این امر در منطقه ما تحقق پیدا نکرده است.

,

وی افزود: انتظار این است که دولت در مدت زمان باقی مانده به منظور رفع اشتغال، عمران، آبادانی و بهبود وضعیت معیشت، کسب و کار اقدام کند.

,

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی با تأکید بر اینکه وضعیت معیشتی مردم نگران کننده است، عنوان کرد: خدمات رسانی در برخی از مناطق انجام شده است؛ اما اگر مدیریت توانمند تر و دلسوزی های بیشتری صورت می گرفت، بیشتر مشکلات مرتفع و حتی وضعیت معیشتی مردم مناسب تر می شد.

,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: دولت در مدت زمان باقی مانده، حداقل شعارهایی که در زمان انتخابات داده است را عملیاتی کنند البته فعلا آن وعده هایی که گفته شده ملموس نیست و به چشم نمی آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه