اخبار داغ

قاسم‌پور در گفت و گو با دانا:

منتقدان حضور میدانی نمایندگان از مدیریت جهادی هراس دارند/ نمایندگان در برابر همه ملت مسئول هستند

منتقدان حضور میدانی نمایندگان از مدیریت جهادی هراس دارند/ نمایندگان در برابر همه ملت مسئول هستند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که نگران هستند مدیریت جهادی به یک مطالبه از سوی مردم تبدیل شود بازدیدهای میدانی نمایندگان را تاب نمی آورند زیرا در این صورت جا برای مدیران اشرافی در کشور تنگ خواهد شد.
[

فاطمه قاسم‌پور، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه نماینده بعد از اینکه به عنوان منتخب مردم وارد مجلس می شود، نماینده کل ملت ایران است که از یک حوزه انتخابیه برخواسته گفت: رسیدگی به مسائل ملی مردم بر دوش نمایندگان است، یک نماینده فقط نباید به دنبال رفع مشکلات منطقه و حوزه انتخابیه خود باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه باید نمایندگان نسبت به مسائل حوزه انتخابیه خود اهتمام ویژه داشته باشند افزود: این مسئله ناقض کار نمایندگی برای پیگیری مشکلات مردم در دور افتاده ترین روستاهای کشور نیست.

,

قاسم‌پور با اشاره به بازدید های رئیس و نمایندگان مجلس از نقاط حاشیه کشور تصریح کرد: این اقدام می تواند پشتوانه ای قوی برای نمایندگان هر حوزه انتخابیه از سوی قوه قانون گذار برای پیگیری مشکلات آن حوزه باشد. حضور در میدان باعث می شود هم نمایندگان از نزدیک با مشکلات و مسائل آشنا شوند تا راهبرد مناسب برای حل مشکلات تدوین شود و هم نظارتی که شان مجلس است در عمل اتفاق خواهد افتاد.

,

این نماینده مجلس با بیان اینکه حضور نمایندگان در استانهای مختلف باعث می شود که بر عملکرد دستگاه های مختلف با اهتمام بیشتر و بهتری نظارت داشته باشند تاکید کرد: در صورت هرگونه کم کاری از سوی دستگاه های مختلف می توان زمینه مطالبه گری از سوی مجلس را هموار کرد.

,

قاسم‌پور با اشاره به اینکه تا زمانی که مشکلات کشور لمس نشود شاهد رفع آنها نخواهیم بود گفت: وقتی یک نماینده از نزدیک نبیند که مردم غیزانیه چگونه با بی آبی امورات خود را می گذرانند درک لازم برای حل مشکل وجود نخواهد داشت.

,

نماینده مردم تهران تاکید کرد: نمایندگان هر حوزه انتخابیه وظیفه دارند در ارتباط مستقیم با مردم باشند، هر یک از نمایندگان در برابر کل مردم کشور مسئول هستند.

,

وی با اشاره به اینکه اگر فقط وظیفه نمایندگی در صحن مجلس تعریف شود قانون گذاری ناقص انجام شده است عنوان کرد: کسانی که نسبت به بازدید نمایندگان از نقاط دور افتاده انتقاد می کنند از شکل گیری مدیریت جهادی در کشور هراس دارند.

,

قاسم‌پور گفت: افرادی که نگران هستند که با این بازدیدها رویکرد جهادی بر کشور حاکم شود و مدیریت جهادی به یک مطالبه از سوی مردم تبدیل شود این بازدیدها را تاب نمی آورند زیرا در صورت ایجاد مدیریت جهادی در کشور، جا برای مدیران اشرافی در کشور تنگ خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه