اخبار داغ

آیت‌الله خاتمی:

کینه استکبار از اسلام و قرآن، کینه قریش است/ اروپا، نگران از پیشروی روزافزون اسلام

کینه استکبار از اسلام و قرآن، کینه قریش است/ اروپا، نگران از پیشروی روزافزون اسلام
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کینه استکبار از اسلام و قرآن کینه دیرینه است و همان کینه کفار قریش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اقدام اخیر گروهی افراطی در کشور سوئد و اهانت آن‌ها به قرآن کریم گفت: کینه استکبار از اسلام و قرآن کینه دیرینه است و همان کینه کفار قریش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سخن این است که اینان به شدت از حضور و پیشروی اسلام در جهان نگران هستند و همان گونه که می بینند تلاش های آنها مذبوحانه است.

,

وی افزود: چند سال پیش در یکی از کشورهای اروپایی قرآن مورد اهانت قرار گرفت و همان سال قرآن به عنوان پرفروش ترین کتاب شناخته شد.

,

آیت الله احمد خاتمی بیان کرد: جنایتی که در سوئد انجام شده، بسیار حقیرانه و منفورانه شکل گرفته که اصلا قابل ذکر نیست.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنچه که جای تعجب دارد، حمایت غرب از این حرکت به بهانه آزادی بیان است؛ در حالی که آنان دروغ می گویند و این مسئله آزادی بیان نیست چرا که در اروپا خط قرمز دارند و خط قرمز آنها هولوکاست است.

,

وی با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: اروپایی ها به بهانه آزادی این اهانت ها را اجازه می دهند و حمایت می کنند و همین مسئله نشان آن است که به حمدالله اسلام در حال گسترش و پیشرفت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه