اخبار داغ

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس:

دولت سریع‌تر وزیر صمت را معرفی کند/ بازار به نظارت دقیق نیاز دارد

دولت سریع‌تر وزیر صمت را معرفی کند/ بازار به نظارت دقیق نیاز دارد
حجت الاسلام نصیرایی گفت: از دولت انتظار می‌رود به سرعت نسبت به تعیین تکلیف وزارت صمت در سال جهش تولید اقدام و یک چهره شاخص آشنا به حوزه وزارت، توانمند، خوشنام و با سابقه خوب معرفی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد عدم تعیین تکلیف وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به این‌که در سال جهش تولید هستیم مهمترین موضوعی که دولت باید به آن توجه کند وزارت صمت، مسائل اقتصادی و مالی مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,
وی افزود: در بحث جهش تولید نیز بخش مهمی از این ماموریت متوجه وزارت صمت است که باید این وزارتخانه به بحث صنایع، معادن و حوزه‌های مختلف بازرگانی توجه ویژه‌ای داشته باشد و با برنامه ریزی، شناسایی ظرفیت و مدیریت دقیق، موثر و میدانی برای رفع مشکلات اقدام کند.
,
 
,
 نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر مشکلات اقتصادی فشار زیادی به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه وارد کرده که نیاز است وزارت صمت در بحث نظارت و کنترل بر بازار مدیریت دقیقی داشته باشد.
,
 
,
حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: وزارت صمت در بحث نظارت بر تولید، عرضه، تقاضا و حوزه های مختلف صادرات و واردات  نیز باید مدیریت داشته باشد.
,
 
,
وی با بیان این‌که در مسائل اقتصادی، صادرات و واردات، محوریت کار با وزارت صمت است، تاکید کرد: از دولت انتظار می‌رود به سرعت نسبت به تعیین تکلیف وزارت صمت اقدام کند و یک چهره شاخص آشنا به حوزه وزارت، توانمند، خوشنام و با سابقه خوب معرفی کند.
,
 
,
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نیز همکاری لازم را با دولت خواهد داشت که یک فرد دغدغه‌مند، مسلط و دارای اشراف به حوزه صنعت، معدن و تجارت معرفی و تایید شود.
,
 
,
حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: دولت باید هر چه سریعتر در مورد معرفی گزینه‌ای برای وزارت صمت به جمع بندی برسد و رایزنی‌های لازم در این خصوص انجام تا یک نفر به عنوان وزیر صمت معرفی شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: مجلس نیز برای دادن رای اعتماد به گزینه خوبی که از طرف دولت معرفی شود همراهی و کمک خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه