اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

اعتبارات چهارمحال و بختیاری 11 درصد افزایش داشته است

اعتبارات چهارمحال و بختیاری 11 درصد افزایش داشته است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری محروم نیست بلکه کمتر توسعه یافته است چرا که این استان دارای ظرفیت و پتانسیل های بیشماری است که از آن کمتر استفاده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: محرومیت در پتانسیل ها ، ظرفیت ها و توانمندی های یک استان متجلی می شود.

وی با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف دارد تصریح کرد: این استان از نظر برخورداری، ظرفیت و پتانسیل امکان رشد و توسعه را دارد پس نمی توان گفت این استان محروم است.

شهریارپور بیان داشت: مجموع اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی استان در سال جاری 1437 میلیارد تومان در مقایسه سال قبل رشد 13/99 درصد برخوردار است.

وی به بررسی اعتبارات ابلاغی به استان پرداخت و گفت:  اعتبارات هزینه ای استان در سال جاری 273 میلیاردتومان  بوده که از افزایش 11 درصد نسبت به سال قبل برخوردار است.

شهریارپور افزود: اعتبارات تملک سرمایه ایی و دارایی، 27 درصد مالیات و ارزش افزوده 1146 میلیارد تومان بوده که در مقایسه سال گذشته 15/67 درصد نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: سهم استان از کل تملک دارایی سرمایه های کشور 1/84 درصد در مقایسه با سهم سال گذشته افزایش داشته است.

شهریار پور اظهار کرد: مقایسه درصد افزایش اعتبارات استان در سال 99 نسبت به سال قبل در مجموع اعتبارات اعم از هزینه ای و سرمایه ای نرخ رشد استان 13/95 است و این در حالی است که متوسط استان های کشور 9/29 درصد است.

وی با اشاره به اینکه  در کل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای رشد داشته است بیان داشت: رشد استان 15/67 درصد و رشد متوسط 8/91 درصد است.

شهریارپور یادآور شد: این استان با رقم اعتباری 3437 میلیارد تومان که شامل اعتبارات استانی و ملی است بین استان های کشور رتبه 24 را دارد که در مقایسه با استان‌های هم طراز خود جایگاه مطلوبی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه