اخبار داغ

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، حق واگذاری امتیاز خود را ندارند

متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، حق واگذاری امتیاز خود را ندارند
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، حق واگذاری و نقل و انتقال امتیاز خود را ندارند، گفت: به متقاضیان توصیه و تاکید می‌شود که امتیاز خود را از دست نداده و به دیگران واگذار نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هرگونه نقل و انتقال امتیاز طرح اقدام ملی مسکن، غیرقانونی و تخلف بوده و قرارداد طرفین نیز در هیچ مرجعی قابل رسیدگی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: به دلیل مجهول‌المالک بودن امتیازات، هیچکدام از مشاوران املاک و دفاتر اسناد رسمی نیز اجازه معامله و ثبت اسناد را ندارند.

,

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به قرعه‌کشی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان، گفت: پس از نظرسنجی از متقاضیان برای ثبت اولویت پروژه‌های خود، قرعه‌کشی در روز چهارشنبه هفته گذشته به صورت نرم‌افزاری و با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و بازرسی، انجام و نتایج آن نیز پنج‌شنبه به بانک عامل، اعلام شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه هیچ فردی در نتایج قرعه‌کشی‌ها دخالت نداشته و به صورت سیستمی انجام شده است، خاطرنشان کرد: نتایج قرعه‌کشی در روز شنبه هفته جاری از طریق پیامک به متقاضیان اعلام شده است.

,

شاهین‌فر با اشاره به اعتراض برخی متقاضیان نسبت به نتیجه قرعه‌کشی افزود: متقاضیان یا باید نتیجه قرعه‌کشی را بپذیرند و یا انصراف دهند.

,

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار داشت: متقاضیان پس از عقد قرارداد می‌توانند واحدها را با سلیقه خود انتخاب کنند که البته آن هم بستگی به نحوه واریز منظم اقساط هزینه ساخت واحدها در زمان‌های اعلام شده دارد.

,

وی گفت: متقاضیان باید توجه داشته باشند که تمام واحدهای طرح اقدام ملی مسکن حتی زمین‌های 99 ساله در غرب شهر زنجان نیز مطلوب و باکیفیت هستند.

,

شاهین‌فر با تاکید بر اینکه اقدام ملی مسکن، طرح بسیار خوبی برای خانه‌دار شدن مستاجران است، تصریح کرد: متقاضیان در این طرح با تسهیلات 100 میلیون تومانی و بازپرداخت 10 یا 12 ساله و پرداخت هزینه ساخت واحدها طی 6 قسط، صاحبخانه می‌شوند که چنین شرایطی در هیچ کجا وجود ندارد.

,

وی ابراز کرد: اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن 24 ماهه تحویل متقاضیان خواهد شد. // آ

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه