اخبار داغ

رئیس اداره فناوری و اطلاعات آموزش و پرورش خراسان شمالی:

سیم کارت دانش آموزی فقط از مدرسه تهیه شود

سیم کارت دانش آموزی فقط از مدرسه تهیه شود
فرامرز صدیقی گفت: خانواده ها برای تهیه سیم کارت دانش آموزی به هیچ وجه به کافی نت ها یا دفاتر پستی مراجعه نکنند زیرا طی رایزنی های انجام شده این سیم کارت ها فقط در محل مدارس توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز صدقی، رئیس اداره فناوری و اطلاعات آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه تاکنون داشبورد مدیریتی اپلیکیشن شاد به روز رسانی نشده است، اظهار داشت: آمار دقیقی از ورود دانش آموزان در دست نیست، اما به زودی این مشکل رفع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید در حوزه احراز هویت دانش آموزان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، گفت:  ابتدا باید مدیران و معلمان وارد این اپلیکیشن شوند تا کلاس ها فعال و دانش آموزان بتوانند به این کلاس ها اضافه شوند.

,

صدیقی با اشاره به اینکه ابلاغ رسمی آموزش و پرورش برای مدیران تا روز 31 شهریور همان سال است، افزود: با آغاز سال تحصیلی جدید از نیمه شهریور ماه، برخی از مدارس با وجود دو مدیر به مشکلاتی در حوزه سامانه شاد مواجه شده اند که ابلاغ مدیر جدید و مدیر قبلی نهایی نشده است.

,

وی با بیان اینکه این مشکل کشوری است، گفت: تعهد داده شده طی 24 ساعت مشکل ابلاغات رفع شود تا مدیر جدید بتواند کلاس بندی را حول آموزش مجازی داشته باشد.

,

رئیس اداره فناوری و اطلاعات آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دانش آموزان به محتوای بارگذاری شده در اپلیکیشن شاد دسترسی دارند.

,

وی یادآور شد: خانواده ها برای تهیه سیم کارت دانش آموزی به هیچ وجه به کافی نت ها یا دفاتر پستی مراجعه نکنند زیرا طی رایزنی های انجام شده این سیم کارت ها فقط در محل مدارس توزیع خواهد شد.

,

صدقی بیان داشت: افراد سودجو تحت عنوان سیم کارت و اینترنت رایگان دانش آموزی اهداف خودشان را دنبال می کنند که خانواده ها به دلیل ناآگاهی ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

,

وی با اشاره به اینکه سیم کارت دانش آموزی و بستر استفاده از ترافیک در شبکه شاد به صورت رایگان است، گفت: این سیم کارت به گونه ای طراحی شده است که به شبکه ملی اینترنت محدود می شود و نگرانی خانواده ها از حضور فرزندشان در فضای افسار گسیخته مجازی را رفع خواهد کرد.

,

صدقی ادامه داد: این سیم کارت های دانش آموزی به تعداد تمامی دانش آموزان در نظر گرفته شده است، برای تحویل سیم کارت باید یک کپی کارت ملی والدین و کارت ملی دانش آموز تحویل مدیر مدرسه شود.

,

وی اضافه کرد: از طریق کارگروه انجمن اولیا وخیریان و کمک های مومنانه، آموزش و پرورش، استانداری و بنیاد مستضعفان و سپاه حضرت جوادالائمه مصوب شد که یک هزار تبلت در 500 مدرسه استان توزیع شود که تعدادی از تبلت ها خریداری شده است و در روزهای آینده به مرحله اجرا خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه