اخبار داغ

جانشین رئیس جامعه المصطفی:

زبان فارسی توسط جامعه المصطفی به 300هزارنفرآموزش داده شده است

زبان فارسی توسط جامعه المصطفی به 300هزارنفرآموزش داده شده است
جانشین رئیس جامعه المصطفی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود 300 هزار نفر از شهروندان کشورهای مختلف جهان به وسیله جامعه المصطفی به زبان فارسی مسلط شدند و این افراد زبان فارسی را به شهروندان کشورهای خود نیز آموزش دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید خالق پور ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت شروع سال جدید تحصیلی برگزار شد با اشاره به ماهیت فعالیت جامعه المصطفی اظهار کرد: این نهاد یک مجموعه کاملا علمی است و برادران و خواهران در داخل و خارج ایران در جامعه المصطفی و نمایندگی‌های این نهاد از مقطع کارشناسی تا دکترا تحصیل می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا، , قم فردا, قم فردا, ،,

وی ادامه داد: در جامعه المصطفی دو رویکرد آموزشی نظام واحدی و نظام سطوح حوزوی را داریم و مدرک ارائه شده از سوی این نهاد در دنیا معتبر است، جامعه المصطفی در حوزه علوم اسلامی و علوم انسانی با رویکرد اسلامی فعالیت دارد و به دنبال آشنایی دانش پژوهان خود با معارف اسلامی به صورت تخصصی است.

,

جانشین رئیس جامعه المصطفی افزود: این نهاد رشته‌های متنوعی دارد و با تربیت نیروی انسانی به همه ملت‌ها خدمت کرده است، با آموزش زبان فارسی به جمع کثیری از دانش پژوهان خارجی در جامعه المصطفی، فرهنگ ایرانی به کشورهای مختلف جهان منتقل شده است.

,

خالق پور با اشاره به آموزش زبان فارسی در جامعه المصطفی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود 300 هزار نفر از شهروندان کشورهای مختلف جهان به وسیله جامعه المصطفی به زبان فارسی مسلط شدند و این افراد زبان فارسی را به شهروندان کشورهای خود نیز آموزش دادند.

,

وی ادامه داد: جامعه المصطفی تعداد قابل توجهی از نیروهای علمی کشورهای مختلف را به زبان فارسی مسلط کرده است که آن‌ها در کشورهای خودشان با تسلط به زبان فارسی، دشمنی‌ها علیه ایران را خنثی می‌کنند.

,

جانشین رئیس جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: به دنبال فراهم کردن عرصه‌های مختلف برای انقلاب اسلامی ایران در جهان هستیم.

,


انتهای پیام/

,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه