اخبار داغ

بررسی سانحه سقوط هواپیمای ATR :

ایست رسانه ای فرودگاه یاسوج در پرونده سانحه هواپیمای آسمان

ایست رسانه ای فرودگاه یاسوج در پرونده سانحه هواپیمای آسمان
بعد از سقوط هواپیمای آسمان در دنا ، فرودگاه یاسوج سکوت رسانه ای را دنبال کرد، تا این روزها با روند رسیدگی به اتهامات عنوان شده در پرونده سقوطATR ابعاد جدیدتری از آن مخابره شود و همچنان مسئولان فرودگاهی پاسخگوی ابهامات نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرانجام در روزهای پایانی مجلس نهم گزارش های تخصصی در خصوص سانحه  هواپیمایی atr هواپیمایی تهران به سمت یاسوج به نهاد های مسئول در این قضیه ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

قوه قضاییه نیز با نهایت دقت و حساسیت این پرونده را از روز اول پیگیری کرد و حاصل آن هم روند رو به جلوی رسیدگی به اتهامات متهمان این پرونده است.

,

خانواده قربانیان این سانحه هواپیمایی این روزها بعد از آخرین جلسه این پرونده حال و روز خوشی ندارند، وقتیکه آخرین مکالمه های خلبان پخش شد.

,

در این بین آنگونه که در رسانه ها آمد فرودگاه یاسوج نیز بعنوان یکی از متهمان این پرونده مطرح است و تاکنون در چندین نوبت پاسخگوی ابهامات موجود در این پرونده بوده است.

,

همانگونه که در اولین لحظات رخداد این سانحه هیچ گونه فضای رسانه ای و اطلاع رسانی مطلوبی از این فرودگاه را بنا به ملاحظات خودشان شاهد نبودیم این روزها که در روزهای حساس رسیدگی به این پرونده است همچنان ابهامات پابرجاست.

,

در مدت اخیر بارها به شیوه های گوناگون رسانه ها به این ابهامات پرداخت کرده اند و از مدیران این فرودگاه خواسته اند که پاسخگو باشند.

,

اما تاکنون موفقیتی در این خصوص حاصل نشده است که این خود باعث گمانه زنی های بیشتر در این موضوع خواهد شد.

,

بنظر نکاتی در این بین مطرح است که نیاز به کنکاش بیشتری خواهد داشت و مسئولیت رسانه ها در خصوص مطالبه گری موضوعات مرتبط را دو چندان می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه