اخبار داغ

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان:

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری زنجان با بیش از 1200 داوطلب برگزار می‌شود

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری زنجان با بیش از 1200 داوطلب برگزار می‌شود
رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان گفت: آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در روز پنج‌شنبه 20 شهریورماه برگزار می‌شود که 1225 نفر از استان زنجان، متقاضی و داوطلب شرکت‌کننده در این آمزون هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحسن صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه این آزمون برای اولین بار در داخل استان زنجان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این آزمون به صورت همزمان در تمام مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان استان زنجان شامل 1039 مرد و 186 زن هستند که به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

,

صفوی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون طی امروز و فردا می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

,

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان گفت: این آزمون راس ساعت 8:30 صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه در محل دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

,

وی اظهار داشت: سوالات در 2 گروه عمومی و تخصصی بوده و مدت زمان پاسخگویی به سوالات نیز ۱۱۰ دقیقه است.

,

صفوی خاطرنشان کرد: به همراه داشتن کتاب، جزوه و ماشین‌حساب برای هیچ یک از رشته‌های آزمون، مجاز نیست.

,

وی با بیان اینکه نتایج آزمون 2 ماه بعد از برگزاری آن اعلام می‌شود، گفت: ظرفیت‌های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت‌کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند و شرکت‌کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شده و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.

,

صفوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط افراد شرکت‌کننده در آزمون، الزامی است.

,

وی افزود: این آزمون طبق برنامه در خردادماه باید برگزار می‌شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و طبق برنامه جدید اعلامی از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در روز پنج‌شنبه 20 شهریورماه برگزار خواهد شد.  // آ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه