اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

نور قرآن با آتش جهل خاموش نمی‌شود/ غربی‌ها بدانند اهانت به مقدسات موجب تزلزل مبانی همزیستی مسالمت‌آمیز است

نور قرآن با آتش جهل خاموش نمی‌شود/ غربی‌ها بدانند اهانت به مقدسات موجب تزلزل مبانی همزیستی مسالمت‌آمیز است
امان الله علیمرادی گفت: غربی ها بدانند اهانت به مقدسات، کاری پر خطر و موجب تزلزل مبانی همزیستی مسالمت‌آمیز است و نزد همه ادیان و انسان‌های خردمند ناپسند و نکوهیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: اخیرا توسط عده ای در کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم توهین شده و نسخه ای از این آخرین مائده آسمانی را سوزاندند و تصاویری موهن علیه رسول الله حضرت محمد مصطفی(ص) در نشریه فرانسوی باز نشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حقیقت این است که قرآن را با آتش جهل، تعصب و حقیقت‌ ستیزی نمی توان به آتش کشید و به خیال واهی، برکات انسان‌ساز آن را در اعتلای جامعه بشری از میان برداشت و سراج منیر رسول الله حضرت محمد مصطفی(ص) را خاموش کرد.

,

وی بیان کرد: خاتم النبیین محمد بن عبد الله رسول رحمت برای جهانیان و قرآن سند صلح، دوستی و کتاب احترام به حقوق انسان ها است؛ لذا مسلمان حقیقی حفظ حرمت مقدسات دینی و همه کتب آسمانی را ضروری می‌داند و همگان را به حفظ صلح و دوستی در جهان فرامی‌خواند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی تصریح کرد: غربی ها بدانند اهانت به مقدسات، کاری پر خطر و موجب تزلزل مبانی همزیستی مسالمت‌آمیز است و نزد همه ادیان و انسان‌های خردمند ناپسند و نکوهیده است.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: جسارت، گستاخی و اهانت به اعتقادات بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان، گناهی نابخشودنی است و برخورد بازدارنده و مؤثر با کشورهای های غربی و مجامع بین‌المللی لازم است تا از تکرار چنین اعمال شرم‌آوری جلوگیری شود.

,

وی با بیان اینکه باید با عاملان این اقدام شنیع برخورد شود تا بشریت از تحجر رها، ظلم و ستم برچیده شود و حق و حقیقت و صلح و دوستی میان ملت‌ها حاکم شود، خاطر نشان کرد: شایسته است علمای اسلام، نهادها و مراکز علمی در این عرصه حضوری جدی داشته و اعتراض خود را از چنین اقداماتی به گوش جهانیان برسانند و عموم مسلمین و دولت های اسلامی توهین به مقدسات را محکوم نمایند.   

,

انتهای پیام/                 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه