اخبار داغ

انتخاب شهردار بوشهر در شورای ۹ نفره با ۱۲ رای!

انتخاب شهردار بوشهر در شورای ۹ نفره با ۱۲ رای!
در حالی خبر انتخاب شهردار بوشهر با کسب 12 رای در فضای مجازی منتشر شد که شورای این شهر تنها 9 عضو دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در جلسه علنی شب گذشته شورای شهر بوشهر حسین صالحیان معاون سابق شهرداری یزد با پنج رای به عنوان شهردار بوشهر انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در نشست انتخاب شهردار اکبر توسلی، عبدالخالق برزگرزاده، مهرزاد اسایش و کیوان هاشم‌زاده چهار عضو شورای شهر بوشهر صورت‌جلسه انتخاب شهردار را امضا نکردند و به نشان اعتراض جلسه را ترک کردند.

,

این چهار عضو شورا معتقد بودند انتخاب شهردار مسیر درستی طی نکرده است که نشان می دهد قصه جدیدی برای ادامه‌دار بودن حواشی در عمارت امیریه کلید خورده است.

,

انتخاب شهردار بوشهر در شورای ۹ نفره با ۱۲ رای!

, انتخاب شهردار بوشهر در شورای ۹ نفره با ۱۲ رای!,

بعد از انتشار خبر انتخاب شهردار توسط شورای شهر متنی در فضای مجازی منتشر شد که صالحیان از میان ۱۲ رای توانسته با نظر اکثریت انتخاب شود. در حالی که اعضای شورای شهر بوشهر ۹ نفر هستند.

,

هیئت رییسه در ابتدای جلسه انتخاب شهردار اعلام می کند هر عضو دو گزینه مطرح کند، براساس قانون وقتی دو گزینه مطرح می شود باید طی چند مرحله روند ادامه داشته تا در نهایت گزینه اصلی انتخاب شود.

,

اما در مرحله اول برخی اعضا یک گزینه و برخی نیز دو گزینه مطرح کردند که جمعا ۱۲ رای اعلام می شود که از این تعداد حسین صالحیان با ۵ رای انتخاب می شود.

,

در حالی که ۵ رای از ۹ نفر اعضا قانونی است، اگر از ۱۲ رای باشد باید روند دوباره تکرار شود.

,

حقوقدانان هیئت رییسه شورای شهر بوشهر دوباره از قافله عقب ماندند

, حقوقدانان هیئت رییسه شورای شهر بوشهر دوباره از قافله عقب ماندند,

ابهاماتی در انتخاب شهردار بندر بوشهر وجود دارد که نشان می دهد این‌بار نیز حقوقدانان عمارت امیریه در سمت هیئت رییسه شورای شهر از قافله عقب ماندند.

,

یکی از اعضای شورای شهر بوشهر که مخالف روند فعلی انتخاب شهردار است، در گفت و گو با سپاس، تاکید کرد: اگر مسئولین ارشد استان به فکر مردم و توسعه در بندر بوشهر هستند باید شورا را منحل کنند تا بسیاری از مشکلات رفع شود.

,

وی افزود: هیئت رییسه شورای شهر بوشهر که توان انتخاب شهردار مناسب را ندارد و هیچ اطلاعی از مواد قانونی برای مدیریت شهری ندارد فقط سنگی مقابل پیشرفت و توسعه مرکز استان است.

,

صالحیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کشاورزی، دارای ۲۳ سال سابقه خدمت در شهرداری یزد است که تاکنون در سمت‌های معاون اجرائی سازمان پارک‌ها و فضای سبز، رییس اداره زیباسازی و مجتمع تولیدی، رییس ستاد شهر سالم، مدیرعاملی سازمان‌های پسماند و تاکسیرانی و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در سابقه خود دارد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه