اخبار داغ

عضو شورای شهر بوشهرتاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه شهردار بندر بوشهر نسبت به نیروی انسانی و ساماندهی مسائل مالی عمرانی

لزوم توجه ویژه شهردار بندر بوشهر نسبت به نیروی انسانی و ساماندهی مسائل مالی عمرانی
کیوان هاشم‌زاده گفت: برخی مسئولین در شهرداری به مقامات نظارتی یا قضایی احضار شده‌اند، کارگران زحمت‌کش همچنان معوقه دارند، تاخیر در مطالبات کارمندان وجود دارد، برخی کارمندان در شهرداری پر تلاش اما نسبت به آنها بی‌توجهی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر در گفت و گو با سپاس با اشاره به انتخاب شهردار مرکز استان، اظهار کرد: نمی‌خواهم خیلی آرمانی و رویایی صحبت کنم، بلکه براساس واقعیات باید بیان کرد که هر کس شهردار شود مواردی را باید در حوزه عمرانی، مالی و نیروی انسانی اجرایی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

عضو شورای شهر بوشهر گفت: از زمانی که وارد شورای شهر شدم موضوع استفاده از فردی توانمند با سابقه مدیریت شهری بسیار خوب مورد توجه اعضا بوده است. اما برای ۸ یا ۱۰ ماه و در شرایط فعلی شهرداری بندر بوشهر صحیح است در حالی که نیروهای توانمندی در استان وجود دارد، فردی از خارج استان انتخاب شود؟

,

هاشم زاده با اشاره به وضعیت کنونی شهرداری، افزود: مشکل اصلی امروز در شهرداری بندر بوشهر موضوع نیروی انسانی است. برخی مسئولین در شهرداری به مقامات نظارتی یا قضایی احضار شده اند، کارگران زحمت کش همچنان معوقه دارند، تاخیر در مطالبات کارمندان وجود دارد، برخی کارمندان در شهرداری پر تلاش اما نسبت به آنها بی‌توجهی می شود در حالی که برخی کارمندان در شهرداری بیکار هستند. باید شهرداری انتخاب شود که توجه به نیروی انسانی داشته باشد.

,

عضو شورای شهر بوشهر بیان کرد: برخی کاندیداها برای سکان‌داری شهرداری بوشهر پروژه‌های عمرانی که در استانهای فارس و یزد اجرا شده است را به خوبی بیان کردند. آیا این برنامه ها در بوشهر اجرا می شود، با کدام منابع اعتباری صورت می گیرد. رویایی نباید صحبت کرد، شهرداری بوشهر، یک شهرداری بدهکار است. هنر این است که وقتی برنامه ای بیان می شود اول منابع اعتباری آن تامین شود.

,

وی تصریح کرد: روزانه افراد مختلف برای آسفالت کوچه ها به شورای شهر مراجعه می کنند. از سال اول  شورا قرار بود مجموعه فنی و امانی فعال شود تا بسیاری از پروژه هایی شهرداری از جمله آسفالت کوچه ها با کمترین بودجه اجرا شود و امروز همه اعضا با این طرح موافق هستند.

,

هاشم زاده خطاب به سرپرست شهرداری، خاطرنشان کرد: آنچه در نظام برای خودت نباشد، به راحتی می توان براساس قانون انجام داد. سرپرست شهرداری اختیار داشت با اعتبار ۱۰میلیارد تومان موضوع اسفالت کوچه ها اجرا و به اتمام برساند. شهردار باید پیمانکار پروژه تقاطع غیر هم‌سطح مطهری را یا ۴۸ کند یا اینکه طی دو هفته پروژه ساماندهی شود.

,

عضو شورای شهر اذعان کرد: نمی دانم چرا کسی به حرف های شورای شهر توجه نمی کند. کیوان هاشم زاده یک کار آفرین است و با نیت نوکری به مردم وارد شورا شد، اگر شورا و شهرداری نیازی به من نداشته باشد به شغل کارگری خود باز می گردم.

,

وی گفت: برای اتمام پروژه ها نیاز است در برخی موارد بجای استفاده از اعتبارات شهرداری، از ظرفیت سایر دستگاه های عمرانی استفاده کرد. اگر من شهردار باشم هر هفته همراه  یک مدیر شهرستان در محلات با حضور مردم نشست های مختلفی برگزار و مشکلات رفع می کردم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه