اخبار داغ

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران :

ذکر مصائب عاشورا بزرگترین نعمت است / فعالیت های فرهنگی موجب ایجاد روحیه نشاط و پویایی می شود

ذکر مصائب عاشورا بزرگترین نعمت است / فعالیت های فرهنگی موجب ایجاد روحیه نشاط و پویایی می شود
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در جلسه شورای فرهنگی این اداره کل با گرامیداشت ماه محرم و آرزوی قبولی عزاداری ها گفت: ماه محرم،ماه ایثار و ازجان گذشتگی، ماه حماسه،شجاعت و جوانمردی و ماه ظلم ستیزی و مبارزه با ذلت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران علینقی حیدریان نعمت خاطره و یاد حضرت اباعبدا... الحسین(ع) را بسیار ارزشمند دانست و افزود:یکی از بزرگترین نعمت هایی که برای جامعه شیعی متصور است، نعمت زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران باوفای ایشان و ذکر مصائب عاشورا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد:نهضت عاشورا درس های بزرگی همچون فداکاری،محبت،عشق، دینداری و شجاعت را برای انسان ها ترسیم کرده است که باید سعی شود با بهرهگیری از معارف و فرهنگ حسینی،نهضت عاشورا به عنوان یک الگو سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.
,
 
,
این مسئول منابع طبیعی استان تهران با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی موجب ایجاد روحیه نشاط و پویایی می شود اظهار داشت: با انجام فعالیتهای فرهنگی برگرفته از فرهنگ غنی اسلامی، رشد، شکوفایی، شادابی و بالندگی در محیط اداری و در بین کارکنان را شاهد خواهیم بود.
,
 
,
حیدریان دوستی، همیاری، همکاری و همدلی را از ارزش های والای انسانی دانست و خاطر نشان کرد:این ارزشها به عنوان صفاتی پسندیده که در آموزه های دینی نیز مورد تأکید قرار گرفته اند چنانچه در ارتباطات و انجام امور مد نظر قرار گیرند علاوه بر افزایش رضایتمندی،زمینه همبستگی اجتماعی و مشارکت عمومی را فراهم خواهند نمود.
,
 
,
وی برتعظیم شعائر دینی تأکید کرد و بیان داشت:موضوع نماز به عنوان بالاترین عبادت و فضیلت ها بایستی در رأس برنامه های فرهنگی قرار داشته باشد.
,
 
,
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران یاد آورشد: با برنامه ریزی،اردوهای فرهنگی،تجلیل از خادمان قرآن و نماز،دیدار با خانواده های معظم شهداء،مراسم مذهبی، زیارت پرفیض عاشورا، جشن تکلیف فرزندان همکاران و دیگر برنامه های معرفتی برگزار شود.
,
 
,
گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام محمد نجاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگی این اداره کل به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و برنامه های فرهنگی پیش بینی شده پرداخت و برخی از اعضاء نیز پیشنهاداتی را جهت پیشبرد امور فرهنگی ارائه کردند.
,
 
,
انتهای پیام / 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه