اخبار داغ

رئیس موسسه راهیان کوثر خراسان شمالی:

دانش آموزان نیازمند، بورس تحصیلی می‌شوند

دانش آموزان نیازمند، بورس تحصیلی می‌شوند
محمد قنبرزاده گفت: طی تفاهم نامه ای که بین معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و این موسسه منعقد شده است مقرر شده تا تعدادی از دانش آموزان نخبه و محروم استان بورس تحصیلی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قنبرزاده، رئیس موسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: موسسه آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر در سطح کشور 800 مدرسه راه اندازی کرده است که در استان خراسان شمالی نیز فعالیت این موسسه از سال گذشته آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

 

,

قنبرزاده افزود: در شهرستان های بجنورد، اسفراین و شیروان 6 مدرسه در مقطع ابتدایی با عناوین غدیر و کوثر زیر مجموعه این موسسه به صورت غیر انتفاعی مشغول به فعالیت هستند.

,

 

,

وی هدف از راه اندازی این مدارس را اجرای سند تحول بنیادین و جلوگیری از اجرای سند 2030 در مدارس عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه ای که بین معاونت اجتماعی سپاه جوادالائمه و موسسه راهیان کوثر امضا شده در تلاش هستیم در راستای گسترش عدالت آموزشی و ایجاد جامعه ای پویا گام برداریم.

,

 

,

وی با بیان اینکه لازمه ایجاد عدالت آموزشی بحث عدالت اجتماعی است، گفت: در بحث پیشگیری از معضلات اجتماعی در بسیاری از مناطق محروم استان طرح کرامت ایجاد شده است.

,

 

,

رئیس موسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر خراسان شمالی تصریح کرد: علاوه بر مواردی که در گذشته در غالب طرح کرامت در مناطق محروم انجام می شد طی این تفاهم نامه مقرر شده تا دانش آموزان مستعد و نخبه که خانواده های نیازمندی دارند، بورس تحصیلی شوند.

,

 

,

وی حمایت از کودکان کار و فراهم آوردن شرایط تحصیل برای این کودکان را از دیگر اهداف این موسسه عنوان کرد و افزود: تحصیل رایگان کودکان کار در مدارس تحت پوشش این موسسه و توزیع بسته های معیشتی، پیگیری بحث مشکلات درمانی این قشر نیز از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده است.

,

 

,

قنبرزاده با بیان اینکه هم اکنون 650 دانش آموز مقطع ابتدایی استان در این مدارس مشغول به تحصیل هستند، گفت: حدود 10 درصد از این دانش آموزان بورس تحصیلی شده اند.

,

 

,

وی تاکید کرد: از سال گذشته موسسه راهیان کوثر با 8 میلیارد تومان اعتبار، 2 هزار متر مربع فضای آموزشی در استان خراسان شمالی ایجاد کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه