اخبار داغ

با حضور سردار شهسواری؛

پروژه آبرسانی بخش کشاورزی روستای گرمدره خوی افتتاح شد

پروژه آبرسانی بخش کشاورزی روستای گرمدره خوی افتتاح شد
پروژه آبرسانی روستای گرمدره بخش صفاییه خوی با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذرباخیش ، سردار شهسواری پیش از ظهر امروز سه شنبه ۱۹ شهریور در آیین افتتاح پروژه آبرسانی به بخش کشاورزی روستای گرمدره بخش صفاییه خوی با اشاره به اهداف مهم سپاه پاسداران در محرومیت زدایی تشریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند دهه گذشته از ابتدای انقلاب اسلامی در میدان جهاد سازندگی با تلاش جهادگران چهره محرومیت را از جای جای ایران اسلامی زدوده است و در این راه تا رفع همه محرومیتها از پای نخواهد نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرباخیش , آذرباخیش,

فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی گفت : در همین راستا پروژه آبرسانی روستای گرمدره بخش صفائیه خوی با ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات مردم یاری و محروم یاری قرارگاه حمزه سیدالششهدا(ع) و همچنین مشارکت خود مردم به لطف الهی امروز به بهره برداری رسید.

,

سردار شهسواری تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ۹۰ خانوار از نعمت آب شرب و همچنین بیش از ۲۸۷ هکتار از زمین های زراعی با تامین آب منطقه زیر کشت خواهند رفت که این پروژه با ازبین بردن مشکل آب اهالی منطقه در اشتغالزایی و آبادانی این روستا نقش بسزایی خواهد داشت.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین در راس هیاتی با خانواده شهید «سهراب مهدی زاده» در بخش زرآباد خوی دیدار و گفتگو کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه