اخبار داغ

سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری مطرح کرد:

وعده‌های پوپولیستی و انتخاباتی روحانی در سال آخر

وعده‌های پوپولیستی و انتخاباتی روحانی در سال آخر
سجادی گفت: روحانی در یکسال پایانی عمر دولتش بجای تکمیل پروژه‌های ناتمام به سمت شعارها و اقدامات پوپولیستی روی آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاست داخلی شبکه خبری تهران نیوز، با بیان اینکه سال آخر دولت نباید سال کم‌کاری باشد، گفت: دولت در یکسال باقی‌مانده از عمر خود باید پروژه‌های ناتمام را به پایان برساند، نه اینکه به فکر اسباب‌کشی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی افزود: دولت و جناح هم‌سو با او در یکسال پایانی، به سمت حرکت‌ها و سخنان پوپولیستی روی آورده که به باور من خوب و بجا نیست.
,
 
,
فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: دولت روحانی باید در این هفت سال قدم‌های مثبت بر می‌داشت، نه اینکه در این یکسال پایانی بجای انجام پروژه‌های نیمه‌تمام یا ناتمام، شعارهای عوام‌فریبانه بدهد و سعی کند اذهان مردم را منحرف سازد.
,
 
,
سجادی با بیان اینکه دولت در جامه عمل پوشاندن به نظریات اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری غفلت کرده است، یادآور شد: تحلیلگران و اقتصاددانان باید عملکرد اقتصادی دولت را تحلیل کنند تا بسیاری از موضوعات شفاف شود.
,
 
,
وی با اشاره به وعده دولت برای رایگان کردن برق ۳۰ میلیون خانواده ایرانی گفت: این ادعای دولت جنبه پوپولیستی دارد و این‌گونه وعده‌ها مبنای خاصی ندارد و عملیاتی نمی‌شود.
,
 
,
سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری بیان کرد: چنین وعده‌هایی رنگ و بوی جناحی و انتخاباتی دارد تا با فریب مردم به نفع کاندیدای مورد علاقه دولت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر رأی جمع کنند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه