اخبار داغ

وزیر آ:موزش و پرورش

مدیران مدارس نگرانی خانواده‌ها برای سلامت دانش‌آموزان را برطرف کنند

مدیران مدارس نگرانی خانواده‌ها برای سلامت دانش‌آموزان را برطرف کنند
حاجی میرزایی گفت:مدیران مدرسه باید با خانواده‌ها همراهی و نگرانی آنها را در مورد حفظ سلامت دانش‌آموزان برطرف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهر تهران یک دوازدهم کل جمعیت دانش آموزی کشور را دارد، اظهار کرد: آموزش و پرورش تهران پیشانی آموزش و پرورش کشور است و اگر فعالیت‌های تاثیرگذار در تهران اتفاق بیفتد به سرعت در کل کشور تسری می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: همه انسان‌ها در محک دستگاه الهی سنجیده می‌شوند و نمی‌توان با ظاهرسازی از آزمون الهی سربلند بیرون آمد، لذا در زندگی همواره در آزمونی هستیم که همه توانمندی‌های ما در حال سنجیده شدن است.
,
 
,
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اگر کوتاهی در امر وظایف خود کنیم، طبعات آن گریبانگیر همه ما خواهد شد، اظهار کرد: باید در این شرایط سخت نشان دهیم، آموزش و پرورش مرد روزهای سخت هست تا جامعه روی ما حساب باز کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در فضای جدیدی که هستیم باید با تمام توان و انرژی کار کنیم، عنوان کرد: مدیران مدارس باید با معلمان ارتباط کاملی داشته باشند و مدیران مناطق هم همین ارتباط را با مدارس داشته باشند.
,
 
,
حاجی میرزایی با بیان اینکه تاکید ما بر حفظ سلامت و استمرار فرایند آموزش دانش آموزان است، گفت: مدیران باید با خانواده‌ها همراهی و نگرانی آنها را در مورد حفظ سلامت فرزندانشان برطرف کنند لذا ما آموزش‌ها را از طریق فضای مجازی، تلویزیون و حضوری مخیر می‌کنیم و خانواده‌ها می‌توانند هریک از این خدمات را انتخاب کنند.
,
 
,
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فداکاری‌های معلمان در سال تحصیلی گذشته اظهار کرد: معلمان درس ایثار و فداکاری به ما دادند و در سال تحصیلی جدید نیز با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خود جلوه‌های عمیق‌تری از معلمی را نشان خواهند داد.
,
 
,
وی با اشاره به تغییر در روش‌های یاددهی یادگیری و رشد روزافزون فناوری‌های نوین که باعث پیچیدگی زیادی در فعالیت‌های معلمی شده است، افزود: مدیران اختیار دارند تا بین گزینه‌های زیادی که در شکل آموزش‌های نوین وجود دارد و می‌تواند موثر واقع شود، انتخاب مطلوبی داشته باشد.
,
 
,
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید پنج تحول در حوزه آموزش و پرورش صورت بگیرد، تاکیدکرد: باید کیفیت نیروی انسانی را افزایش دهیم، و تحول در محتوا، مدرسه، دانش آموز و معلم نیز به وجود آوریم.
,
 
,
حاجی میرزایی اظهار کرد: خانواده‌ها نگران سلامت فرزندانشان هستند لذا باید در نحوه آموزش فرزندانشان حق انتخاب داشته باشند تا بتوانند سلامتی فرزندشان را تضمین کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه