اخبار داغ

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان:

دولت در یک سال باقی مانده ضعف‌ها و نواقص احتمالی را جبران کند

دولت در یک سال باقی مانده ضعف‌ها و نواقص احتمالی را جبران کند
سید حسین صابری با تأکید بر اینکه دولت باید ضعف‌ها و نقص های احتمالی را جبران کند، گفت: مردم که ولی نعمتان اصلی ما هستند، خواهان خدمت صادقانه، کامل و بیشتری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین صابری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به آخرین سال فعالیت دولت گفت: دولت باید همتی مضاعف در یک سال باقی مانده خود به خرج داده و اولویت های هفت ساله و تعهدات اعلام شده را مرور و کارهای ناتمام را به اتمام برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با تأکبد بر اینکه دولت باید ضعف‌ها و نقص های احتمالی را جبران کند، بیان کرد: زیرا مردم که ولی نعمتان اصلی ما هستند، خواهان خدمت صادقانه، کامل و بیشتری هستند.

, دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان,

وی عنوان کرد: مردم عمل به وعده ها را می خواهند پس در این شرایط دولتمردان باید به تذکرات مقام معظم رهبری بیش از گذشته عنایت خاص داشته و با توجه به محدودیت زمانی، شعارهای تبلیغاتی دوران تبلیغات انتخاباتی را مد نظر قرار داده و با توجه به اسناد بالادستی و تکالیف وضع شده و انتظارات به حق ایجاد شده، خود را ارزیابی، طرح‌ها و برنامه‌های هفت ساله را مرور، نقاط قوت و ضعف را بررسی و در جهت تقویت نقاط قوت و تقلیل نقاط ضعف همت و تلاش داشته باشند.

,

صابری ادامه داد: دولت باید غفلت های احتمالی را جبران، پروژه‌های نیمه تمام را حتی الامکان تکمیل، مطالبات مردمی را پاسخ و نهایتاً خدمت صادقانه را به حد اعلا برسانند و وعده های داده شده را مرور و زمین مانده ها و عدم تحقق ها را بررسی، ارزیابی و پیش یابی و در جهت تحقق آنها اقدام کنند.

,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان ابراز کرد: از جمله و ایده‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی می توان به مواردی همچون ارتقاء موقعیت جمهوری اسلامی در جهان توسط دولتمردان، بالا بردن اعتبار پاسپورت ایرانی به کجا انجامید که یکی از وعده ها بود و هنوز بر زمین مانده است، اشاره کرد.

, دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان,

این فعال سیاسی کرمانی با طرح این سوال که ارتقاء کمی و کیفی معیشت مردم چه شد و امروز در چه شرایطی قرار داریم، اظهار کرد: مشکلات عدیده مردم که بخشی از آنها ریشه در نقص و ضعف مدیریت دارد، همچنان به قوت خود باقی است.

,

صابری با بیان اینکه ارزش پول ملی کشور چرا در چنین وضعیتی قرار دارد، گفت: آنانی که به مسکن مهر ایراد داشتند در طول هفت سال گذشته چند واحد مسکونی از صفر آغاز و تحویل داده‌اند، چرا که حل معضل مسکن یکی از وعده هایی است که مردم از عمل به آن چیزی مشاهده نکرده اند.

,

وی تصریح کرد: اگر امروز در شرایط کرونایی برای حل کوتاه مدت معیشت مردم از اعتقادات دینی و آموزه‌های اسلامی استفاده می شود، خود دلیل عدم تحقق وعده های مسئولین است که باید برای حل جدی آن چاره اندیشید.

,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان بیان کرد: سرانجام آوردن رونق بر سر سفره ایرانیان به کجا رسیده است؟ تورم سرسام‌آور و لحظه‌ای چه شرایطی را به وجود آورده و چه اثری بر رونق سفرها گذاشته است؟

, دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان,

این فعال سیاسی کرمانی عنوان کرد: مبارزه با فساد در انواع مختلف و پدیده رانت خواهی، رانت خواری و آقا زاده ای به کجا انجامیده است و دولت در سال پایانی خدمت خود چه برنامه ای دارد و چه باید انجام دهد؟

,

صابری با اشاره به پروژه های نیمه تمام دولت ابراز کرد: دولت برای برقراری عدالت در توزیع سهام عدالت، تحت پوشش قرار دادن باقی مانده ها، حذف سه دهک های درآمدی بالا، پوشش دادن جامانده ها و تازه متولدین چه اقداماتی انجام داده است.

,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان با طرح این سوال که اصلاح نظام برنامه ریزی و بودجه نویسی علیرغم تمامی تاکیدات و اسناد بالادستی به چه سرنوشتی رسیده است، اظهار کرد: بازنگری، بازبینی و اصلاح نظام مالیاتی، تحقق عدالت مالیاتی و برخورد با تخلفات و فرآوری فرار مالیاتی در کشور چرا عملیاتی نشده است؟

, دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان,

این فعال سیاسی کرمانی در پایان خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی با وجود منابع غنی و فقهی و دستورالعمل های دینی برای بانکداری اسلامی چرا بانکداری بدون ربا محقق نشده و همچنان اقتصاد سرمایه‌داری غربی که ریشه در افکار برخی از دست اندرکاران سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان و مجریان پولی و بانکی دارد و جامعه اسلامی را رنج می‌دهد و اصلاح نشده است؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه