اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:

احداث مراکز فرهنگی در شهرک صنعتی اردبیل/ نقش بسیج در پیشبرد اهداف اقتصادی حیاتی است

احداث مراکز فرهنگی در شهرک صنعتی اردبیل/ نقش بسیج در پیشبرد اهداف اقتصادی حیاتی است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ضمن تاکید بر نقش مهم بسیج در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال، از آمادگی این شرکت برای همکاری همه‌جانبه با بسیج استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، محمد اهلی در نشست مشترک معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار داشت گفت: نقش بسیج در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی نظام بسیار مهم و حیاتی است که در این راستا، شرکت شهرک های صنعتی آماده هرگونه همکاری با سازمان بسیج استان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی بر نقش مهم صاحبان صنایع در خدمت به نظام و توسعه صنعتی کشور تاکید کرد و افزود: امروز به جهت ظرفیتی که در بخش صنعت وجود دارد، واحدهای تولیدی می‌توانند در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و ایجاد مراکز کار و تولید، کمک شایانی به پیشرفت کشور نماید.

,

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری، گفت: در راستای انجام این فرمان رهبری، بسیجیان کارگر وظیفه سنگینی بر دوش خود دارند؛ چرا که با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، با کار و تلاش مضاعف و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، می‌توان در عرصه کار و تولید بر مشکلات اقتصادی کشور غلبه کرد و زمینه ساز پیشرفت و آبادانی کشور شد.

,

اهلی با اشاره به تفاهم نامه منعقده بین شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان بسیج، تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه، شرکت شهرک‌های صنعتی آماده واگذاری زمین به سازمان بسیج کارگری برای احداث و راه‌اندازی مراکز پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل می‌باشد.

,

در شرایط فعلی، کشور نیازمند همت غیور مردان عرصه کار  است

, در شرایط فعلی، کشور نیازمند همت غیور مردان عرصه کار  است, در شرایط فعلی، کشور نیازمند همت غیور مردان عرصه کار  است,

در این دیدار، سرهنگ پاسدار شکور عبدی با اشاره به لزوم حمایت از تولید، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی که دشمنان در تلاش اند از هر حربه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند، کشور نیازمند همت غیور مردان عرصه کار و کارگری است.

,

وی افزود: با هم‌افزایی هرچه بهتر و بیشتر فیمابین، می توان برای غلبه بر مشکلات موجود راه ‌حل‌های یکپارچه‌ای ارائه نمود تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر تولید و صنعت کشور باشیم.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) با ابراز امیدواری نسبت اجرای تفاهم نامه‌های موجود خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم سازمان بسیج استان، احداث پایگاه های مقاومت در سطح شهرک های صنعتی است که تلاش می شود با احداث این پایگاه ها، تاثیر مثبتی بر روند تولید کشور داشت.

,

شایان ذکر است عملیات اجرایی همزمان احداث پایگاه مقاومت بسیج ، مرکز فرهنگی و مسجد شهرک صنعتی اردبیل2 در زمینی با مساحت 500 هکتار در آینده ای نزدیک با مشارکت سازمان بسیج استان و واحدهای تولیدی در این شهرک آغاز خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه