اخبار داغ

رییس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد:

تخم مرغ طی ۷ روز ۴۰۰۰ هزار تومان گران شد

تخم مرغ طی ۷ روز ۴۰۰۰ هزار تومان گران شد
حسین قاسم زاده با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ طی یک هفته هر کیلویی چهار هزار تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: هم اکنون تخم مرغ در بازار کیلویی 14 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قاسم زاده، رییس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد در گفت و گو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد در رابطه با افزایش قیمت تخم مرغ اظهار داشت: از هفته گذشته تاکنون قیمت تخم مرغ سیر صعودی به خود گرفته است و در حال بالا رفتن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ طی یک هفته کیلویی چهار هزار تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: این در حالی است که هم اکنون کیلویی 14 هزار تومان در بازار به دست مصرف کننده می رسد.

,

قاسم زاده صادرات را یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت ناگهانی خواند و گفت: از شیوع کرونا تاکنون به دلیل ریزش قیمت تخم مرغ که تا کیلویی 6 هزار تومان، هم رسید بسیاری از مرغداری ها به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی، اقدام به کشتار مرغ های مادر کردند.

,

وی یادآور شد: افزایش قیمت نهاده های دامی و کاهش قیمت تخم مرغ در بازار همخوانی نداشت که درسطح کشور واحدهای تولیدی تخم مرغ اقدام به کشتار مرغ های تخم گذار کردند.

,

رییس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد گفت: در استان خراسان شمالی در شهرستان شیروان یک واحد تولیدی تخم مرغ مشغول به فعالیت است که به صورت روزانه فقط پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان همان شهرستان است.

,

وی با بیان این که خراسان شمالی فاقد واحد تولیدی تخم مرغ است، گفت: تخم مرغ مصرفی مردم استان از استان های همجوار به خصوص خراسان رضوی وارد استان می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه