اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

وزیر امور خارجه سوئیس گزارش درستی از ایران به ترامپ ارائه کند

وزیر امور خارجه سوئیس گزارش درستی از ایران به ترامپ ارائه کند
محمد حسن آصفری با تأکید بر اینکه وزیر امور خارجه سوئیس باید به ترامپ گزارش درستی دهد، گفت: آمریکایی ها باید از اشتباهات گذشته خود درس بگیرند و بدانند که اگر ملت ایران قرار بود در برابر  فشار آنها تسلیم شوند، مطمئنا چهل سال مقاومت نمی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سفر اخیر وزیر خارجه سوئیس به ایران و دیدار و ملاقات با مقامات کشور گفت: سوئیس به دلیل قطع رابطه ایران و آمریکا حافظ منافع آمریکایی ها در ایران است و ما امیدواریم که این سفر وزیر امور خارجه سوئیس به ایران گزارش درستی را به آمریکایی ها بدهد که ترامپ متوجه باشد جمهوری اسلامی ایران در شرایط عادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه آمریکا گمان می کند که با فشارهای خود می تواند ملت ایران را از پا در بیاورد و جمهوری اسلامی ایران سر تسلیم در مقابل آمریکایی ها فرو بیاورد، اشتباه جدی است.

,

وی با تأکید بر اینکه وزیر امور خارجه سوئیس باید به ترامپ گزارش درستی دهد، عنوان کرد: آمریکایی ها باید از اشتباهات گذشته خود درس بگیرند و بدانند که اگر ملت ایران قرار بود در برابر  فشار آنها تسلیم شوند، مطمئنا چهل سال مقاومت نمی کردند.

,

آصفری تصریح کرد: امروز بهتر است آمریکایی ها به جای آنکه پیشنهاداتی را به عنوان تحریم های بیشتر برای جمهوری اسلامی ایران به شورای امنیت و مجامع بین المللی ارائه دهند، به دنبال این باشند که بتوانند حق ملت ایران را پرداخت کنند و تحریم های ناجوانمردانه را کنار بگذارند و بدانند که ملت ایران از هیچ کس حرف زور نمی پذیرد.

,

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ملت ایران یک ملت دارای تمدن کهن و اهل گفتمان است و تا زمانی که آمریکایی ها از اسب چموش خود پیاده نشوند و حقوق ملت ایران را پرداخت نکنند، این فشارها نمی تواند تأثیری در اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه