اخبار داغ

در یادواره شهید کاوه و شهدای عملیات کربلای2 مطرح شد؛

معرفی معروف‌ها از اهداف یادواره شهدا است/ شهید کاوه همیشه جلودار بود

معرفی معروف‌ها از اهداف یادواره شهدا است/ شهید کاوه همیشه جلودار بود
فرمانده سپاه خراسان جنوبی گفت: مر به معروف، معرفی معروف‌ها، یادآوری رشادت‌های شهدا و دفاع مقدس، پاسداشت و تجلیل از مقام شهدا از جمله اهداف برگزاری یادواره شهدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی صبح امروز در یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای2 گفت: حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به تفصیل در مناسبت‌‎های گوناگون به وظایف مردم در قبال شهدا اشاره کرده و آن‌ها را برشمرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم.

,

فرمانده سپاه خراسان جنوبی با بیان این‌که وظیفه مسئولان نظام در قبال خون شهدا و خانواده‌هایشان، مهم و اثرگذار است گفت: همه شهدا و شهید کاوه و دو هزار شهید استان با بصیرت و نصب‌العین قراردادن شخصیت و زندگی شهدای دشت نینوا به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند.

,

سردار قاسمی با بیان این‌که چرا یادواره برگزار می‌کنیم تصریح کرد: امر به معروف، معرفی معروف‌ها، یادآوری رشادت‌های شهدا و دفاع مقدس، پاسداشت و تجلیل از مقام شهدا از جمله اهداف برگزاری یادواره شهدا است.

,

در ادامه این مراسم، آقای رحمان‌دوست از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات پرداخت.

,

خواهر شهید کاوه نیز در ادامه این مراسم گفت: شهید کاوه تربیت‌شده مکتب و دانش‌آموخته کلاس مقام معظم رهبری است.

,

وی درباره شاخصه‌های شهید کاوه با بیان این‌که شهید کاوره به جای حرف‌زدن، مرد عمل بود اظهار کرد: از خودگذشتگی، دلسوزی برای مردم و این‌که همیشه علمدار و جلو‌دار بود، از دیگر ویژگی‌های شهید کاوه است.

,

خواهر شهید کاوه افزود: اگر محمود کاوه اکنون در قیدحیات بود، قطعا همیشه در خط مقدم مبارزه با استکبار حاضر بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه