اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

دور دوم انتخابات مجلس در میانه منتفی شد/ رد صلاحیت یکی از نامزدها

دور دوم انتخابات مجلس در میانه منتفی شد/ رد صلاحیت یکی از نامزدها
راستگو اظهار داشت: از آنجا که برگزاری انتخابات با حضور یک نامزد موضوعیت ندارد، حالا با رد صلاحیت یکی از کاندیداها هر گونه تصمیم گیری در این باره به سال بعد موکول شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از عدم برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در شهرستان میانه خبرداد و با بیان اینکه صلاحیت یکی از ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه میانه رد شد، گفت: بر این اساس دور دوم انتخابات در این حوزه برگزار نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

علیار راستگو گفت: صلاحیت این نامزد به استناد نامه شورای محترم نگهبان و اعلام ستاد انتخابات کشور رد شده است. 

,

وی افزود: بر این اساس دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه، برگزار نمی شود.

,

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی یادآوری کرد: از آنجا که برگزاری انتخابات با حضور یک نامزد موضوعیت ندارد، هر گونه تصمیم گیری در این باره به سال بعد موکول شده است.

,

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میانه دوم اسفند ماه پارسال همزمان با سراسر کشور برگزار شد و از مجموع شصت و هشت هزار و ۸۱۴ رای ماخوذه در این حوزه، مهدی اسماعیلی با شانزده هزار و ۸۶۶ رای در مرحله اول حائز اکثریت آراء شد و به مجلس راه یافت. 

,

علی شامی با یازده هزار و ۷۰۳ رای و بهنام صفایی با یازده هزار و ۳۴ رای هم به مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم راه یافته بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه