اخبار داغ

شتاب خدمات شهری در وقت اضافه؛

وظیفه یا منتِ خدمت بیشتر؟

وظیفه یا منتِ خدمت بیشتر؟
با نزدیک شدن به دوران پایانی مسئولیت در شورای شهر و شهرداری، خدمات فزاینده‌ای در شهر به وجود می‌آید و جالب اینجاست که این وظایف در چارچوب لطف مضاعف و با منتی بنام خدمت در بوق و کرنا میشود!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج احد صادقی، از فعالین فرهنگی و اجتماعی تبریز در صفحه اینستاگرامی خود در نقد عملکرد شورا و شهرداری تبریز نوشت: یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها خدمات شهری رایگان اعم از تنظیف، فضای سبز، آسفالت و... است که ما به لطف قانون خاص "جیب مردم را بزن" برای اینها هم عوارض میگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

درد اینجاست این وظیفه ذاتی را (با همه ناعدالتی ها در پیاده سازی اش) با منتی بنام خدمت، به خورد مردم داده و با آب وتاب در بوق و کرنا می کنند و جامعه ی بی خبر از حق خود، این مثلا لطف را که درسال آخر شورا شتاب و شوی بیشتری یافته، مهم دانسته و در خلاء نیازهای بیشمار خود این خدمات حداقلی را مغتنم می شمارند و حاضرند سرنوشت تصمیم گیری شهر را به کسانی بدهند که آنان را با این حداقلیات سرگرم می کنند.

,

حال سوال اینجاست که انجام دادن وظیفه ذاتی و نشان دادن آن بنام خدمت به مردم از کدام نوع تفکر سرچشمه میگیرد؟ چگونه چنین افرادی حاضر هستند برای فریب، دست گشاده خویش را در خورجین بیت المال کرده و رخسار بی فروغ از دردمندی و دغدمندی شان را با آن رنگ و لعاب دهند؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه