اخبار داغ

نفس آی فیلم گرم می شود

نفس آی فیلم گرم می شود
مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» ساخته محمدمهدی عسگرپور از دوشنبه ۲۴ شهریور مهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» با بازی متفاوت مرجانه گلچین، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن کانال فارسی می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست و فیلمنامه آن را محمدمهدی عسگرپور و طلا معتضدی نوشته‌اند.

,

این سریال ملودرامی اجتماعی است. در مسیر داستانی سریال اتفاقاتی برای «ملیحه» رخ می‌دهد که مسیر زندگی و اعتقادی‌اش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. ملیحه که همیشه به رهنمودهای قرآنی عمل و در برابر مشیت الهی، خود را تسلیم کرده، زندگی راحت و آرامی با حاج مرتضی دارد؛ اما تصادف حاج مرتضی، زندگی‌شان را از مسیر آرام خود خارج کرده است. حاج مرتضی به کما می‌رود و ملیحه هر روز برای ملاقات او به بیمارستان میرود که در همین روزها زنی را می‌بیند که به ملاقات همسرش آمده...

, ,

مرجانه گلچین، حامد کمیلی، محمود پاک‌نیت، رؤیا تیموریان، سیما تیرانداز، نیلوفر خوش‌خلق، مریم بوبانی، لیندا کیانی، رحیم نوروزی، محمد عمرانی، رامین راستاد، فلور نظری، آرش تاج و کامران ملکی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

,

«نفس گرم» از دوشنبه ۲۴ شهریور، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه