اخبار داغ

استاندار زنجان:

5 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه استان زنجان اختصاص یافته است

5 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه استان زنجان اختصاص یافته است
استاندار زنجان با اشاره به مذاکره و تعامل با مدیران عامل 12 بانک کشوری، گفت: اختصاص 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه استان زنجان، نهایی شده که پروژه‌های مربوط به 4 هزار میلیارد تومان نیز مشخص شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی در نشست فعالان اقتصادی، نخبگان و صاحبان کسب و کار در حوزه ICT که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، افزود: در صورتی که فعالان حوزه ICT طرح و ایده‌ای داشته باشند می‌توان از یک هزار میلیارد تومان باقیمانده به آن‌ها نیز اختصاص داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی اظهار داشت: جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، تقسیم‌بندی شده و به صورت تخصصی برای حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که گشایش‌های خوبی نیز حاصل شده است.

,

حقیقی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری منظم و تخصصی این جلسه و سایر جلسات محوری، ضمن جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، تعدادی از واحدهای تعطیل نیز به چرخه تولید بازگشته‌اند.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه در واگذاری تمام طرح‌ها در صورت دارا بودن شرایط مساوی بین متقاضیان، اولویت با شرکت‌های بومی است، گفت: هر کدام از شرکت‌های فناور استان، طرح و برنامه‌ای داشته باشند امکان واگذاری طرح‌ها وجود دارد.

,

وی با اشاره به افتتاح شهرک صنعتی تخصصی آی‌تی استان، اظهار داشت: به‌رغم تلاش‌های فراوان، استقبال چندانی از این شهرک نشده که تلاش می‌شود بسترهای لازم در این زمینه نیز فراهم شود و در این راستا از دیدگاه‌های جدید نیز استقبال می‌کنیم.

,

استاندار زنجان در خصوص مهاجرت نخبگان استان به پایتخت و سایر کشورها به دلیل عدم سرمایه‌گذاری، گفت: این موضوع، چندبعدی است که باید بررسی شود.

,

وی تصریح کرد: استان زنجان طبق آمارهای اعلامی از مراکز ملی، رتبه سوم کشور در بهبود فضای کسب و کار را دارد پس چگونه امکان دارد جذابیتی برای سرمایه‌گذاری نداشته و متعاقب آن نخبگان نیز مهاجرت کنند.

,

حقیقی ادامه داد: طبق اعلام آمار مراجع رسمی، رتبه اول کشور در حجم سرمایه‌گذاری خارجی مربوط به زنجان بوده و تمام شاخص‌های آماری از قبیل افزایش بیمه اجباری و کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری نشان از رونق تولید دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: قیمت هر تن کالای صادراتی از استان زنجان 2 برابر میانگین کشوری است پس مهاجرت نخبگان به دلیل عدم سرمایه‌گذاری نیست و موضوع چندبعدی است که باید بررسی شود.//آ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه