اخبار داغ

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به شهرکرد؛

مسائل و مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری در سطح کلان پیگیری می شود

مسائل و مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری در سطح کلان پیگیری می شود
رئیس قوه قضائیه گفت: چندین جلسه برای بررسی مسائل و مشکلات مردم که قابل رفع و پیگیری در سطح کلان هستند در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ، رئیس قوه قضائیه صبح امروز در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری شانزدهمین جایی است که مسئولان قضائی کشور برای بررسی مسائل و مشکلات به آن سفر می کنند.

وی تصریح کرد: چندین جلسه  برای بررسی مسائل و مشکلات مردم  که قابل رفع و پیگیری هستند در این استان تشکیل  می شود  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه در این استان مشکلات قضایی مورد بررسی قرار می گیرد بیان داشت: پیش از سفر به این استان تیمی از قوه قضائیه برای احصای مسائل و مشکلات به این استان سفر کردند و گزارشی از این مشکلات شهرستان‌ها و بخش‌ها در حوزه قضایی و سایر حوزه‌ها در اختیار مسئولان قضایی قرار دارد.

وی با اذعان بر اینکه به دلیل شرایط کرونا امکان برگزاری تجمعات بزرگ نیست گفت: هدف ما این است که مطالبات مردم را بشنویم و به آن ها نگاه ویژه ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در پایان اظهار کرد: شورای قضایی و شورای اداری جلساتی هستند که امروز در این استان تشکیل می شود و مسائل و مشکلاتی که در سطح کلان قابل پیگیری است ، پیگیری می شود.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه