اخبار داغ

تشریح اهداف شانزدهمین سفر رئیس دستگاه قضا/ شهرکرد میزبان رئیسی

تشریح اهداف شانزدهمین سفر رئیس دستگاه قضا/ شهرکرد میزبان رئیسی
رئیس قوه قضائیه گفت: این شانزدهمین سفر استانی مدیران قوه قضائیه است که با هدف ملاقات با مردم و آشنایی بیشتر با مشکلات آنان و همکارانم در قوه قضائیه انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت‌الله ابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در فرودگاه شهرکرد و در جمع خبرنگاران گفت: این شانزدهمین سفر استانی مدیران قوه قضائیه است که با هدف ملاقات با مردم و آشنایی بیشتر با مشکلات آنان و همکارانم در قوه قضائیه انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس دستگاه قضا با ابراز خرسندی از حضور در بین مردم با غیرت و مسؤولان پرتلاش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: سفر به چهارمحال و بختیاری پیش از این باید انجام می‌شد اما به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا این سفر به تعویق افتاد.

,

وی افزود: حضور در چهارمحال و بختیاری فرصت مغتنمی است تا از نزدیک با همکاران پرتلاشم در سازمان‌‌های زیرمجموعه دستگاه قضا و همچنین مشکلات آنان و مهم‌تر از آن مسائلی که گریبا‌ن‌گیر مردم استان است آشنا شوم.

,

رئیسی اظهار داشت: پیش از عزیمت ما به هر استان گروه‌هایی اعزام می‌شوند تا از وضعیت استان و مشکلات مردم مطلع شوند، گزارشی از وضعیت استان بخصوص در حوزه قضایی، اداری و سازمانی توسط کارشناسان ما ارائه شده است که در نشست با همکاران بررسی می‌شود.

,

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه متاسفانه به دلیل شیوع بیماری امکان حضور در اجتماعات مردمی وجود ندارد، گفت: در همین اجتماع‌های محدود هم سعی می‌کنیم با نگاه و نظرات مردم آشنا شویم.

,

وی با اشاره به حضور در شورای اداری استان و استماع نقطه‌نظرات مسؤولان استان، خاطرنشان کرد: در این سفر تا جایی که امکان دارد برای رفع مشکلات اقدام می‌کنیم و رفع سایر مشکلات نیز از مرکز پیگیری خواهد شد.

,

رئیسی در پایان ابراز امیدواری کرد: تلاش می‌کنیم این سفر برای استان منشا آثار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه