اخبار داغ

رئیس کمیته روحانیون ترویج مکتب شهید سلیمانی:

جوشش مردمی مکتب شهید سلیمانی را زنده نگه می دارد

جوشش مردمی مکتب شهید سلیمانی را زنده نگه می دارد
حقانی گفت: فعالیت کمیته روحانیون، مساجد و تشکل های مردمی ترویج مکتب شهید سلیمانی کاملا مردمی است چرا که بالاترین اقدام فرهنگی با رویکرد مردمی اتفاق می افتد و این جوشش مردم است که مکتب شهید سلیمانی را زنده نگه می دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین حقانی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه کمیته فعالیت ما کاملا مردمی است چرا که بالاترین اقدام فرهنگی با رویکرد مردمی اتفاق می افتد، گفت: محرم نشان داد که بسیاری از هئیت ها و مساجد با محوریت شهید سلیمانی شکل گرفته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

رئیس کمیته روحانیون، مساجد و تشکل های مردمی ترویج مکتب شهید سلیمانی ادامه داد: اقدام انجام شده در ماه محرم نشان داد که این جوشش از خود مردم است و آنان از ما که به عنوان سازمان و ارگان هستیم، جلوتر هستند.

,

وی بیان کرد: کمیته روحانیون، مساجد و تشکل های مردمی ترویج مکتب شهید سلیمانی با مسئولیت بنده، جانشینی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و دبیری مسئول بسیج محلات استان تشکیل شد.

,

حجت الاسلام و المسلمین حقانی افزود: با توجه به برگزاری جلسه،  مصوب شد که این کمیته با حضور یک نماینده از حوزه علمیه به نام حجت الاسلام مومنی، یک نماینده از دفتر نماینده ولی فقیه به نام حجت الاسلام حسنی، یک نماینده از دفتر عقیدتی سپاه ثارالله استان و یک نماینده از تشکل های مردمی به نام حجت الاسلام رسول الله وردی وسیع تر و تخصصی تر فعالیت کنند.

,

رئیس کمیته روحانیون، مساجد و تشکل های مردمی ترویج مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: تاکنون سه جلسه برگزار شده و مقرر شده است که افراد به صورت گروه های دو نفره در حوزه های تخصصی خود طرح هایی را تدوین کنند.

,

وی با بیان اینکه طرح های مد نظر معمولا برای سالگرد است و برنامه های دراز مدت باید به صورت مفصل تر ارائه شود، گفت: برگزاری سلسله نشست هایی در راستای تبیین مکتب حاج قاسم، تدوین کتاب، آموزش مبلغین و طلبه، ارائه طرح برای طلاب جوان در زمینه جسنواره علامه حلی، ارائه برنامه برای فعالیت های مساجد و حسینیه ها از جمله برنامه های مد نظر در کمیته در راستای ترویج مکتب حاج قاسم است.

,

حجت الاسلام و المسلمین حقانی ابراز کرد: در زمینه ترویج مکتب و تفکر حاج قاسم برنامه هایی در نظر داریم که در یک روز خاص با محوریت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور اتفاق بیافتد

,

رئیس کمیته روحانیون، مساجد و تشکل های مردمی ترویج مکتب شهید سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: در دل کمیته اصلی کارگروه های متعددی برگرفته از تشکل های مردمی شکل خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه